Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2018-06-12, 21:49
  #37
Medlem
Filbyters avatar
Såå har det framkommit något nytt i fallet?
Citera
2018-06-23, 00:01
  #38
Medlem
Sten-Ulphs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Filbyter
Såå har det framkommit något nytt i fallet?
Det har gått hyfsat väl ändå. Han som vårdades på intensiven är numera hemmavid. Fraktur(er?) i bröstkorg samt pajad vänsterarm, det är osäkert om armen någonsin kommer bli återställd men han var åtminstone ute och mjukkörde fyrhjulingen för några dagar sedan. Automat med tumgas då, så klart. Det kunde ju ha gått mycket värre. Det fanns även tändhattar i vapenskåpet.
Citera
2018-06-23, 23:50
  #39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sten-Ulph
Det har gått hyfsat väl ändå. Han som vårdades på intensiven är numera hemmavid. Fraktur(er?) i bröstkorg samt pajad vänsterarm, det är osäkert om armen någonsin kommer bli återställd men han var åtminstone ute och mjukkörde fyrhjulingen för några dagar sedan. Automat med tumgas då, så klart. Det kunde ju ha gått mycket värre. Det fanns även tändhattar i vapenskåpet.

Vilken idiot är det enda jag har att säga
Citera
2018-06-25, 10:59
  #40
Medlem
Sten-Ulphs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tunnelarbetare
Vilken idiot är det enda jag har att säga
Jag kan inget annat göra än att hålla med, lite bör man ju tänka till angående att utföra en sådan här bravad.
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback