Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-07-09, 03:03
  #181
Avstängd
Kate.Mosss avatar
Fick stryk en gång av killen min. Det gjorde ont som fan, men det går över. Känner du något gangstergäng?
Citera
2018-07-09, 09:44
  #182
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Asshats
Jag vet inte vad jag ska göra, mina vänner säger åt mig att han är antingen otrogen eller så vill han inte ha mig längre.
Han tittar inte på mig längre, han tar inte i mig (när det händer känns det tvingat), förspel finns inte och samlag bara när han vill endast, han smeker mig inte ens. Ingenting.
Tar jag upp det blir han arg?
Jag får inte heller onnanera, och i ärlighetens namn vem fan vill det när någon sitter bredvid och hellre glor på tv eller sin avgudade telefon?
Jag känner mog så ful och osexig, jag duger inte.
Jag vet, jag låter som alla andra brudar men låt så vara. Det känns bara konstigt att den man som säger att han älskar mig inte ens vill se på mig och att se på mog för att jag är sexig, nej det finns inte ens längre.
Jag har testat med sexiga underkläder/kläder, onnanera framför, smeka, leka men jag är alltid bara ivägen för telefonen.
Jag behöver inte nödvändigtvis knulla, men närheten och uppmärksamheten behöver jag verkligen. Och jag anser mig förtjäna den.
Och, jag är snygg. Ingen jävla troll

Det är honom det är fel på. Antingen har han blivit impotent, eller så kör han någon taktik där han bara låtsas vara ointresserad just för att han ska kunna manipulera dig. Fråga honom varför han är så tråkig, men får du inga vettiga svar är det bara att dumpa och byta till en kille som ger dig den uppmärksamhet du förtjänar!
Se för allt i världen till att hans tråkiga beteende inte lönar sig!
Citera
2018-07-09, 09:47
  #183
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kate.Moss
Fick stryk en gång av killen min. Det gjorde ont som fan, men det går över. Känner du något gangstergäng?

Bra tänkt. Fast problemet med gangstergäng är att de luktar sig till svaghet. Nån som är "svag" och nyss har utsatts för förtryck, kan i deras ögon uppfattas vara ett lätt offer för deras manipulation av olika sort. Man måste vara skicklig för att konstruktivt kunna göra affärer med gangsters.
Citera
2018-07-15, 05:30
  #184
Medlem
Asshatss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skattebrott
Det är honom det är fel på. Antingen har han blivit impotent, eller så kör han någon taktik där han bara låtsas vara ointresserad just för att han ska kunna manipulera dig. Fråga honom varför han är så tråkig, men får du inga vettiga svar är det bara att dumpa och byta till en kille som ger dig den uppmärksamhet du förtjänar!
Se för allt i världen till att hans tråkiga beteende inte lönar sig!

Han ÄR dumpad! Och försvunnen..... men just nu efter vad han gjorde innan och all otrohet jag fått reda på så spelar det ingen jävls roll om han så bor i Haparanda! Men han KUNDE ju tagit ansvar för sina barn ändå!
Citera
2018-07-15, 07:48
  #185
Medlem
Hur många har han legat med?
Citera
2018-07-15, 14:45
  #186
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Asshats
Jag vet inte vad jag ska göra, mina vänner säger åt mig att han är antingen otrogen eller så vill han inte ha mig längre.
Han tittar inte på mig längre, han tar inte i mig (när det händer känns det tvingat), förspel finns inte och samlag bara när han vill endast, han smeker mig inte ens. Ingenting.
Tar jag upp det blir han arg?
Jag får inte heller onnanera, och i ärlighetens namn vem fan vill det när någon sitter bredvid och hellre glor på tv eller sin avgudade telefon?
Jag känner mog så ful och osexig, jag duger inte.
Jag vet, jag låter som alla andra brudar men låt så vara. Det känns bara konstigt att den man som säger att han älskar mig inte ens vill se på mig och att se på mog för att jag är sexig, nej det finns inte ens längre.
Jag har testat med sexiga underkläder/kläder, onnanera framför, smeka, leka men jag är alltid bara ivägen för telefonen.
Jag behöver inte nödvändigtvis knulla, men närheten och uppmärksamheten behöver jag verkligen. Och jag anser mig förtjäna den.
Och, jag är snygg. Ingen jävla troll

Finns en liten men väldigt viktig detalj som du utelämnat som vi behöver veta för att ge dig vidare råd.
Tar du den i tvåan?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback