Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-05-26, 13:54
  #1
Medlem
Asshatss avatar
Jag vet inte vad jag ska göra, mina vänner säger åt mig att han är antingen otrogen eller så vill han inte ha mig längre.
Han tittar inte på mig längre, han tar inte i mig (när det händer känns det tvingat), förspel finns inte och samlag bara när han vill endast, han smeker mig inte ens. Ingenting.
Tar jag upp det blir han arg?
Jag får inte heller onnanera, och i ärlighetens namn vem fan vill det när någon sitter bredvid och hellre glor på tv eller sin avgudade telefon?
Jag känner mog så ful och osexig, jag duger inte.
Jag vet, jag låter som alla andra brudar men låt så vara. Det känns bara konstigt att den man som säger att han älskar mig inte ens vill se på mig och att se på mog för att jag är sexig, nej det finns inte ens längre.
Jag har testat med sexiga underkläder/kläder, onnanera framför, smeka, leka men jag är alltid bara ivägen för telefonen.
Jag behöver inte nödvändigtvis knulla, men närheten och uppmärksamheten behöver jag verkligen. Och jag anser mig förtjäna den.
Och, jag är snygg. Ingen jävla troll
Citera
2018-05-26, 13:56
  #2
Medlem
Onanera när du vill, vem bestämmer det?
Citera
2018-05-26, 14:00
  #3
Medlem
WitnessTheFitnesss avatar
En tjej som dig skulle man ha, resterande verkar ju avguda telefonen lika mycket som din kille. Förutom ett fåtal som man stött på som är nymfomaner, de vill enbart knulla och det är härligt. Men nu har man ju inte någon sådan på kroken. Jag tycker att du ska säga som det är och bryr han sig inte så är det ju bara att dumpa. Fy fan för dessa smartphone-torskar!
Citera
2018-05-26, 14:01
  #4
Medlem
RadikalFails avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Asshats
Jag vet inte vad jag ska göra, mina vänner säger åt mig att han är antingen otrogen eller så vill han inte ha mig längre.
Han tittar inte på mig längre, han tar inte i mig (när det händer känns det tvingat), förspel finns inte och samlag bara när han vill endast, han smeker mig inte ens. Ingenting.
Tar jag upp det blir han arg?
Jag får inte heller onnanera, och i ärlighetens namn vem fan vill det när någon sitter bredvid och hellre glor på tv eller sin avgudade telefon?
Jag känner mog så ful och osexig, jag duger inte.
Jag vet, jag låter som alla andra brudar men låt så vara. Det känns bara konstigt att den man som säger att han älskar mig inte ens vill se på mig och att se på mog för att jag är sexig, nej det finns inte ens längre.
Jag har testat med sexiga underkläder/kläder, onnanera framför, smeka, leka men jag är alltid bara ivägen för telefonen.
Jag behöver inte nödvändigtvis knulla, men närheten och uppmärksamheten behöver jag verkligen. Och jag anser mig förtjäna den.
Och, jag är snygg. Ingen jävla troll

Jag tror att du måste prata med killen om vad som pågår och säga hur du känner. Inget förhållande fungerar utan kommunikation.
Citera
2018-05-26, 14:02
  #5
Medlem
XaoqcHs avatar
Dags för konfrontation. Antingen berättar han vad som händer eller så är det slut.

Vad är det för trams om att du inte får onanera? Okej om det var någon dom-grej ni kör men han verkar bara vilja sätta på sin mobil.
Citera
2018-05-26, 14:09
  #6
Medlem
falskmustarens avatar
Det kan vara så att han helt enkelt har tröttnat på dig. Har du gått upp någonting i vikt på senare tid?
Citera
2018-05-26, 14:15
  #7
Medlem
Asshatss avatar
Jag har inte gått upp i vikt och har en grym kropp som jag tar väl hand om.
Jag har försökt prata med honom men han blir bara arg och vänder det mot mig, mitt fel och så kommer han på nåt nytt varendaste gång.
Jag får inte ens lägga handen på honom, ursäkter varendaste gång om varför jag ska sluta röra honom.
Men när han är kåt passar det, känner mig nästan utnyttjad som bara duger att smeka/röra när han är kåt
Citera
2018-05-26, 14:18
  #8
Medlem
Freshsprings avatar
Gå in på toaletten och onanera framför svartmuskig hårdporr då?
Citera
2018-05-26, 14:25
  #9
Medlem
Han låter som mig när jag tröttnat men ändå kan bli jävligt kåt på tjejen.
Citera
2018-05-26, 14:42
  #10
Medlem
getlitnotfits avatar
Jag skulle aldrig stanna i en relation där bekräftelse, berörelse och kommunikation uteblir. Jag lever bara en gång och vill vara lycklig större tiden av mitt liv, vara olycklig är bara slöseri med tid.
Citera
2018-05-26, 14:42
  #11
Medlem
falskmustarens avatar
Du kan ju titta lite i den här tråden som handlar om ungefär samma sak, och se om du hittar några tips eller uppmuntran som passar;
(FB) Knullar mig max 1 minut i veckan .
Citera
2018-05-26, 14:49
  #12
Avstängd
Santals avatar
du är inte intressant längre helt enkelt, ibland tröttnar man även på snygga brudar och vill köra på nästa, acceptera, ju mer du kämpar för att det ska funka ju mindre hjälper det, visa att du inte bryr dig om honom så kommer han kanske tända till, det är ditt enda kort du har kvar
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback