Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-05-26, 23:07
  #625
Medlem
TKD_1337s avatar
Det ser ut som att Ronaldo har gjort sitt i Madrid. Hans ord efter matchen som det rapporterats på Twitter tyder på det.
2018-05-26, 23:07
  #626
Medlem
Cents4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Libertarismus
han gjorde samma sak när Ramos kvitterade i slutsekunden i förrförra champions league finalen. Alla kutade mot Ramos, men Ronaldo halvjoggade och såg sur ut.

Nu när du säger det så minns jag precis den bilden också. Fantastisk fotbollsspelare men med ett vidrigt ego, en viss Zlatan var likadan i landslaget. Messi är ändå bättre när det kommer till just den biten och firar oftast med sina lagkamrater när dessa gör mål.
2018-05-26, 23:07
  #627
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheLastKnight
Håller med dig.
Som Unitedsupporter så höll jag ändå på Liverpool ikväll, mest för att bryta Reals dominans, samt att jag gillar den förvandling Klopp har gjort med laget.
Men ärligt talat, Livetpools målvakter har varit ett hett ämne under en längre tid, man får ju hoppas för eran skull att det görs något åt det i sommar.


Ja, tycker egentligen Karius är fruktansvärt bra när det kommer till reflexräddningar, men får ändå känslan av att backlinjen inte riktigt känner sig trygg med honom. Även om det känns löjligt mycket lugnare där bak sedan Van Dijk kom.

För många oavgjorda matcher i år, skärpning!!

United har mycket att tacka sin målvakt för i år, så bara att gratulera att ni har De Gea

Nu följer en lång och tråkig sommar utan PL. Bara att plåga sig igenom och invänta nästa säsong
2018-05-26, 23:08
  #628
Medlem
Patrik2108s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steinarr
Många på sociala medier verkar vara inne på att Karius var köpt.

Ärligt talat så känns det som att något är mysko. Att göra EN dundertabbe i en sådan här match......okej kör till.

Men TVÅ??? Då börjar det lukta rejält illa.
Gänget på socialamedier är inte de mest tillräkneliga. Dessa spelare har sådana löner att de inte behöver sälja sig i sådana här matcher.
2018-05-26, 23:08
  #629
Medlem
A1HORNYLADs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CR22
Första ryktet är axel ur led och missat VM
Det är ju fördjävligt!
Hade verkligen velat se honom med sitt Egypten krossa Putins dopade pojkar i Rysslands landslag. Hoppas ryktet inte stämmer ...
2018-05-26, 23:08
  #630
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pingvin.
Hur länge kommer Real Madrid inneha det här rekordet på 3 raka CL GULD ? Jag tror nästa lag tar det om 100år. Vem satsar emot

Nästa år blir det kanske slaget.
2018-05-26, 23:08
  #631
Medlem
6ix9iines avatar
Vad är det för mongo som intervjuar Bale just nu? Vad fan :l
2018-05-26, 23:08
  #632
Avstängd
Många bittra kommentarer som inte kan acceptera att Real är bäst i världen, genom historien och har tre CL-vinster i rad. Bäst helt enkelt.
2018-05-26, 23:09
  #633
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TKD_1337
Det ser ut som att Ronaldo har gjort sitt i Madrid. Hans ord efter matchen som det rapporterats på Twitter tyder på det.
Han har inget mer att vinna, han gör bäst i att sluta där nu. Helt sinnessjuka år i Real. Han krossade alla rekord ex Raul hade på typ halva tiden. Helt otroligt.
2018-05-26, 23:09
  #634
Medlem
Steinarrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Patrik2108
Gänget på socialamedier är inte de mest tillräkneliga. Dessa spelare har sådana löner att de inte behöver sälja sig i sådana här matcher.

Beror ju också på vilka summor det handlar om.
2018-05-26, 23:09
  #635
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tripleface
Vilket mål är snyggast, Ronaldos eller Bales cykelspark?

För mig känns det solklart att det är Bales. Hade väl inte lika lång tid att ladda, eller stod sämre, så mål från svårare läge, även om Ronaldos kanske var bättre träff.

Var grymt glad att Bale gjorde det och inte Ronaldo, som jag skarpt ogillar.

Tycker också man borde tröstat målisen lite mer. Han fick inte ens på sig medaljen; antar att han inte ville det själv, men han som delade ut den kunde ändå gjort ett bättre jobb med det.

(Vad fan är det för kille som intervjuar Bale? Jävla accent.)
2018-05-26, 23:09
  #636
Medlem
Badios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Libertarismus
Precis, förutom Sverige, Danmark och Island såg jag fram emot Egypten i VM. Skitsurt att Salah kanske inte kan delta i VM
Vore verkligen trist. Egypten har ju inte stjärnor på rad direkt Kämpa Salah.

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback