Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-05-26, 13:29
  #1
Medlem
Hej! Sedan nåt år tillbaka får jag minst 1 dag i veckan något som jag inte vet vad det är eller beror på.
Jag blir tung i huvudet, känner mig liksom "dimmig", kan ej fokusera blicken , yrsel och huvudvärk ihop med skakningar och illamående och aptitlöshet.
Tillståndet försvinner oftast dagen efter när jag sovit.

Äter levaxin för sköldkörtel, b12, anafranil för ångest samt propavan och imovane till natten, vilket jag gjort i flera år. Tog blodprover nyligen som såg bra ut.
Men vad är detta tillstånd som kommer minst 1 gång per vecka?
Citera
2018-05-26, 13:30
  #2
Avstängd
Ekonomistas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nifelheim
Hej! Sedan nåt år tillbaka får jag minst 1 dag i veckan något som jag inte vet vad det är eller beror på.
Jag blir tung i huvudet, känner mig liksom "dimmig", kan ej fokusera blicken , yrsel och huvudvärk ihop med skakningar och illamående och aptitlöshet.
Tillståndet försvinner oftast dagen efter när jag sovit.

Äter levaxin för sköldkörtel, b12, anafranil för ångest samt propavan och imovane till natten, vilket jag gjort i flera år. Tog blodprover nyligen som såg bra ut.
Men vad är detta tillstånd som kommer minst 1 gång per vecka?

blodtryck.

Annars så dricker du en medicin cocktail, och alla mediciner har biverkningar.
Citera
2018-05-26, 13:31
  #3
Avstängd
Pripps3.5s avatar
Gör du något speciellt dagen innan som kan påverka? Typ tränar eller har mycket jobb då eller nåt?
Citera
2018-05-26, 13:54
  #4
Medlem
Flera år på Imovane? Tro tusan du mår dåligt, förvånad över bara en dag i veckan.
Citera
2018-05-26, 19:25
  #5
Medlem
SvartaBjorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PatricHbg
Flera år på Imovane? Tro tusan du mår dåligt, förvånad över bara en dag i veckan.
Jag är uppriktigt intresserad om mer information varför du drar den slutsatsen.
Citera
2018-05-26, 20:40
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ekonomista
blodtryck.

Annars så dricker du en medicin cocktail, och alla mediciner har biverkningar.

Har alltid haft lågt blodtryck. Och medicinering har jag haft i en ca 15 år..Detta har kommit det senaste året utan att jag bytt någon medicin.
Citera
2018-05-26, 20:41
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
Gör du något speciellt dagen innan som kan påverka? Typ tränar eller har mycket jobb då eller nåt?

Faktiskt inte..Går under utredning för magen så går för tillfället hemma men har trädgård och djur att ta hand om så är ju lite lagom aktiv.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback