Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-05-26, 13:32
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Callebilte
KAn även tänka mig att våldsvänstern skulle kunna ge sig på lite lokaler där man misstänker att det finns stort SD stöd.
"Våldsvänstern" använder ytterst sällan skjutvapen eller sprängmedel, det är extremhögerns metod. Vänstern är mer för gatuslagsmål och stenkastning, och då snarare mot valmöten eller demonstrationer av SD eller partier längre till höger.

Något mer troligt är att någon på högerkanten skulle ge sig på en vallokal i ett invandrartätt område med argumentet att invandrare inte borde få rösta. Även då tror jag mer på ett försök att sabotera lokalen natten innan valet snarare än att massakrera väljare, typ ett knallskott som krossar några rutor och gör att folk som flytt från krigshärjade länder där terrorism är vanligt blir livrädda för att gå och rösta.
Citera
2018-05-26, 13:35
  #14
Avstängd
Jag är rädd för något annat, att ni blir grundlurade av att rösta på SD. Det återstår att se vem som får rätt och fel där, men känner jag systemet rätt så kommer ni bli grundlurade.

Får till slakthuset, men det är tyvärr så människan funkar, vissa klarar av att tänka själva vissa gör inte det och följer med strömmen.

Man märker av att läsa I&I numera, alla är rädda för terrorster och muslimer. Det betyder att hjärntvätten har fungerat väldigt bra, och ni kommer gott stödja ett nytt krig mot muslimerna, när i verkligheten majoriteten av muslimer är fredfulla människor och har inte gjort er ett dugg.

Oj nu sa jag sanningen, nu blev folk obekväma på ett riktigt svenskt vis. Svenskar tycker om när man ljuger, inte talar sanning.
Citera
2018-05-26, 15:59
  #15
Medlem
53....so whats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VikingRage
Jag är rädd för något annat, att ni blir grundlurade av att rösta på SD. Det återstår att se vem som får rätt och fel där, men känner jag systemet rätt så kommer ni bli grundlurade.

Får till slakthuset, men det är tyvärr så människan funkar, vissa klarar av att tänka själva vissa gör inte det och följer med strömmen.

Man märker av att läsa I&I numera, alla är rädda för terrorster och muslimer. Det betyder att hjärntvätten har fungerat väldigt bra, och ni kommer gott stödja ett nytt krig mot muslimerna , när i verkligheten majoriteten av muslimer är fredfulla människor och har inte gjorter ett dugg.

Oj nu sa jag sanningen, nu blev folk obekväma på ett riktigt svenskt vis. Svenskar tycker om när man ljuger, inte talar sanning.

Har du fler fantasier i skallen så släpp ut dom nu .........innan kriget kommer.
Citera
2018-05-26, 16:10
  #16
Medlem
53....so whats avatar
Varför inte?
Vem skulle få mig att inte våga?
Vem skulle få mig att avstå att vara en röst för det Sverige jag vill ha?
Vad skulle kunna skrämma mig som svensk, att hot om terror skulla få mig att stanna hemma?


Ingen, man röstar av övertygelse på det man tror på.
Detta sitter i som gammal sosse, men där hamnar inte min röst, det var många år sen.
Citera
2018-05-26, 16:16
  #17
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av 53....so what
Varför inte?
Vem skulle få mig att inte våga?
Vem skulle få mig att avstå att vara en röst för det Sverige jag vill ha?
Vad skulle kunna skrämma mig som svensk, att hot om terror skulla få mig att stanna hemma?


Ingen, man röstar av övertygelse på det man tror på.
Detta sitter i som gammal sosse, men där hamnar inte min röst, det var många år sen.
Ja det är ju tur att det finns någon vett i skallen på dig iallafall...inte mycket men det finns en gnutta hopp
Citera
2018-05-26, 16:18
  #18
Medlem
Ser inte sannolikheten som större att drabbas när jag röstar än någon annan tidpunkt. Snarare tvärtom.
Citera
2018-05-26, 16:26
  #19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VikingRage
Jag är rädd för något annat, att ni blir grundlurade av att rösta på SD. Det återstår att se vem som får rätt och fel där, men känner jag systemet rätt så kommer ni bli grundlurade.

Får till slakthuset, men det är tyvärr så människan funkar, vissa klarar av att tänka själva vissa gör inte det och följer med strömmen.

Man märker av att läsa I&I numera, alla är rädda för terrorster och muslimer. Det betyder att hjärntvätten har fungerat väldigt bra, och ni kommer gott stödja ett nytt krig mot muslimerna, när i verkligheten majoriteten av muslimer är fredfulla människor och har inte gjort er ett dugg.

Oj nu sa jag sanningen, nu blev folk obekväma på ett riktigt svenskt vis. Svenskar tycker om när man ljuger, inte talar sanning.
Det är skillnad att kriga mot islam och mot muslimer. De flesta muslimer är som du säger fredliga och ofarliga. Islam däremot är en mycket destruktiv fascistisk ideologi som måste bekämpas.
Citera
2018-05-30, 14:56
  #20
Medlem
Callebiltes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VikingRage
Jag är rädd för något annat, att ni blir grundlurade av att rösta på SD. Det återstår att se vem som får rätt och fel där, men känner jag systemet rätt så kommer ni bli grundlurade.

Får till slakthuset, men det är tyvärr så människan funkar, vissa klarar av att tänka själva vissa gör inte det och följer med strömmen.

Man märker av att läsa I&I numera, alla är rädda för terrorster och muslimer. Det betyder att hjärntvätten har fungerat väldigt bra, och ni kommer gott stödja ett nytt krig mot muslimerna, när i verkligheten majoriteten av muslimer är fredfulla människor och har inte gjort er ett dugg.

Oj nu sa jag sanningen, nu blev folk obekväma på ett riktigt svenskt vis. Svenskar tycker om när man ljuger, inte talar sanning.
Err, varför skulle vi stödja ett krig mot muslimerna? Då kommer det ju ännu fler dårar hit.

Nej jag stödjer att man skickar tillbaka dem och sedan låter de få skapa sitt eget samhälle i lugn och ro utan västs inblandning överhuvudtaget.
Citera
2018-06-04, 21:07
  #21
Medlem
Visserligen avvärjer SÄPO massor av terrordåd men det är ändå förvånansvärt lugnt på terrorfronten i Sverige just nu.
Landet är ju proppat med illvilliga islamister. Jag funderar på om landets imamer har propagerat för att muslimer ska ligga lågt innan valet för att inte folk i för hög grad ska rösta på SD och AFS.
Efter valet brakar det loss på allvar!
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback