Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-05-25, 21:50
  #1
Medlem
Jag har funderat på att börja göra egna smycken i form av "anchor bracelets". På detta smycke skulle jag vilja ha mitt företags namn. Hur ska jag gå till vida för att få fram detta smycke samt mitt företags namn på smycket? Tacksam för så många svar som möjligt
Citera
2018-05-25, 21:59
  #2
Medlem
constants avatar
Oavsett hur du gör, be någon språkkunnig kontrollera stavningen innan du beställer allt för stora mängder.
Citera
2018-05-25, 22:26
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av constant
Oavsett hur du gör, be någon språkkunnig kontrollera stavningen innan du beställer allt för stora mängder.
Vad menar du med beställa? Jag vill ju göra mina egna.
Citera
2018-05-25, 22:29
  #4
Medlem
constants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flexiiz
Vad menar du med beställa? Jag vill ju göra mina egna.
Intressant. Hur gör du läderremmarna och pärlorna?

Jag menade att du stavar så illa, så att det vore fiffigt att ha någon som kollar vad du skriver. Men om du bara ska ha smyckena själv så spelar det ju inte så stor roll.
Citera
2018-05-25, 23:51
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av constant
Intressant. Hur gör du läderremmarna och pärlorna?

Jag menade att du stavar så illa, så att det vore fiffigt att ha någon som kollar vad du skriver. Men om du bara ska ha smyckena själv så spelar det ju inte så stor roll.
Det kommer ej att va några pärlor. Ska ju göra ett ankare armband
Citera
2018-05-25, 23:53
  #6
Medlem
constants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flexiiz
Det kommer ej att va några pärlor. Ska ju göra ett ankare armband
Men hur tillverkar du snörena?
Citera
2018-05-25, 23:56
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av constant
Men hur tillverkar du snörena?
Kommer att köpa in banden och tillverka mitt ankare själv. Det är på ankaret jag vill ha företags namnet
Citera
2018-05-26, 00:01
  #8
Medlem
constants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flexiiz
Kommer att köpa in banden och tillverka mitt ankare själv. Det är på ankaret jag vill ha företags namnet
Och det borde jag ha fattat, vilken del du ska göra själv och vilken del du ska köpa in?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback