Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-05-25, 07:23
  #1
Medlem
För ett par månader sedan köpte jag en hårwax. Jag använde den förs igår och det fungerade inte alls. Jag försökte köra med en backslick och det gick inte alls, dessutom var den väldigt mjuk, så håret blev aldrig hård.

Jag vart väldigt besviken och jag undrar om man kanske kan reklamera, även om det gått lite mer än två månader.

Jag undrar er erfarenhet om hårwaxen. Fungerade den för er?

Jag undrar om det kanske beror på att jag använde en knasig schampoo..Jag använde ingen balsam . .Jag skulle ju trots allt använda wax.

Det gick inte alls.

Tack på förhand!
Citera
2018-05-25, 07:28
  #2
Medlem
jag har långt tjockt hår och det enda hårvax som funkar är D:FI EXTREME HOLD STYLING CREAM
Rekommenderar starkt att testa den!
Citera
2018-05-25, 07:44
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mushii91
jag har långt tjockt hår och det enda hårvax som funkar är D:FI EXTREME HOLD STYLING CREAM
Rekommenderar starkt att testa den!
Jag tror jag skall prova helt någonting annat. jag är inte intresserad av att få höra vilken hårwax jag skall prova, utan poängen med min tråd är att just få veta om jag har rätten att reklamera.
Citera
2018-05-25, 07:59
  #4
Medlem
Daxvax ska det vara !
Citera
2018-05-25, 08:09
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dukater
Jag tror jag skall prova helt någonting annat. jag är inte intresserad av att få höra vilken hårwax jag skall prova, utan poängen med min tråd är att just få veta om jag har rätten att reklamera.

Du har alltid rätt att reklamera ett konsumentköp så länge du gör det inom 3 år. Men det ligger då också på dig att bevisa att vaxet är felaktigt.
Citera
2018-05-25, 15:24
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brimfull
Daxvax ska det vara !
Jag är inte ute efter information vilken wax som jag behöver köpa.
Citera
2018-05-25, 21:50
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brimfull
Daxvax ska det vara !
Använde daxvax ett tag och det va de sämsta skiten jag har haft o göra med.
Citera
2018-05-27, 12:07
  #8
Moderator
manamanahs avatar
Stavfel i rubrik ändrad.

Mod.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback