Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-05-24, 19:36
  #1
Medlem
x12s avatar
Är det nån på detta forum som testat filma en längre tid med en S9+ och märkt om den blir varm av det?
Att kunna filma med den, oavsett om det är gassande sol och ökentemperaturer ute, är helt avgörande för om jag ska skaffa en S9+ eller inte.

Min nuvarande gamla S5 överhettar och slår ifrån inspelningen efter 3-5 minuter när det är såhär hett ute, det har den alltid gjort men känns som det blivit värre nu. Annars är den riktigt bra fortfarande, på allt annat, så det här är egentligen enda anledningen jag vill byta. Att de nyare modellerna har fler och mer utvecklade finesser i övrigt är såklart ingen nackdel heller, men inte direkt avgörande.

Att s9+ kostar en slant, det bryr jag mig inte om, jag letar inte billigaste eller mest prisvärda, huvudsaken är att den är bra och DET är frågan.

(Redigerar för tydlighetens skull in att s9+ och s5 avser samsung, ifall andra fabrikat råkar använda liknande modellbeteckningar.)
__________________
Senast redigerad av x12 2018-05-24 kl. 19:41.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback