Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2018-05-25, 09:46
  #25
Medlem
Sverige skulle må bra av att inte ha några stora partier tror jag, 3st 20% partier räcker.
SD, M och S.
Moderaterna gör det lättare för sig om man väljer SD, kaoset lär dock bli totalt är jag rädd efter valet.
Kommer myglas något enormt och det kommer bli massor av kompromisser.
Blir det S+M så är jag rädd att det enda man inte kommer kompromissa om är invandringen.
Citera
2018-05-25, 17:38
  #26
Moderator
Strix m/94s avatar
PI -> Partier & partipolitik

Strix/Mod
Citera
2018-05-25, 17:56
  #27
Medlem
LaurentiusLucidors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bill-N
Socialdemokraterna vinner förmodligen valet, det är som att ta guldet i fotbollsallsvenskan. Det handlar om att bli det största partiet. Det största partiet vinner.


Bestämmer sig VU för att behålla Löfvén på ordförandeposten så tänker man osökt på en guldmedalj i paralympics...
Citera
2018-05-25, 18:07
  #28
Medlem
Hela Sosseetablissemanget leker blindbock och har så gjort den senaste mandatperioden.
Löfven har bindeln för ögonen och stapplar runt och kommer med den ena taffligheten efter den
andra. Väljarna leker inte blindbock längre ,de har ögon och ser vad det här samhället är på väg.
PK eran gooodbye!!!!
Citera
2018-05-25, 20:17
  #29
Medlem
8711s avatar
Man är uppenbarligen helt desperata nu... Försöker göra en stor sak av att man köpt en annons på google när man söker på Sverigedemokraterna. Vem bryr sig överhuvudtaget egentligen? Snacka om desperata och barnsliga människor. Själva verkar dom tro att dom är superhäftiga... *snark*

Man vinner inga röster på att köpa en länk genom en annons som sossarna gör, man vinner väljare för att man under lång tid förespråkat stoppad invandring och har mycket hög trovärdighet i detta som Sverigedemokraterna.

Citat:
Genom sökordsannonsering vill Socialdemokraterna vinna röster från SD.

– För mig är det lite lustigt. De kallar oss väldigt mycket fula saker men ändå vill de ha våra sympatisörer, säger Sverigedemokraternas kommunikationschef Joakim Wallerstein.

S själva säger anledningen bakom är att de vill göra det lättare för väljarna att hitta information.

Enligt Google Adwords betalar Socialdemokraterna cirka 13 kronor per klick för annonsen.

"Experten" Marie Grusell tror det här är nytt och har aldrig hört talas om det. Samma sak hände med en massa sökord så sent som förra valet. Och hon ska vara expert, jag är långt mer expert än vad hon är.

Citat:
Marie Grusell är doktor och expert på strategisk politisk kommunikation vid institutionen för journalistik, medier och kommunikation på Göteborgs universitet. Hon menar att hon inte sett just den här typen av politisk reklam tidigare.

– Jag tror att det här är ganska nytt. Hade det varit frekvent använt borde jag åtminstone ha hört talas om det.

https://www.expressen.se/nyheter/val...ljare-fran-sd/
Citera
2018-05-25, 20:29
  #30
Medlem
Det kommer att krävas något i skrivande stund helt oförutsett för att sossarna skall kunna vända denna naturliga process också känd som PASOKifiering.

Sverige är idag ett mångkulturellt samhälle.INGENSTANS där sådant otyg finnes så frodas röstetalen för socialdemokratisk politik.Hur svårt kan det vara att se på omgivning och historisk fakta härvidlag?

Vidare är Stefan Löfven en mycket blek och inkapabel partiledare,en mänsklig vindflöjel utan ryggrad,en populist som blivit avslöjad.

Socialdemokraterna är splittrade ner till rötterna vad som gäller vår och kommande generationers ödesfråga,massinvandringen.De vill måhända inte tala om den..men det hjälper ju inte när en halv miljard afrikaner vill nå kontinent Europa inom snar framtid och med ytterligare påspädning av groteska födelsetal osv,osv.Massinvandringsfrågan lär inte lämna den översta platsen på den politiska agendan igen under både överskådlig som oöverskådlig framtid.

Nu kommer valfläsket.Sådant hjälper på röstetalen i ett homogent och tryggt samhälle..inte det nya spännande Sverige.

Gärna lite valfläsk,men först rejäl trygghet.

Sossarna är dömda,de är körda.

Moderaterna är next.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback