Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2018-05-24, 19:08
  #25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svedalariket
Om du är utanför hans league, borde inte det vara lättare att släppa honom och varför försöker du inte med någon jämnbördig dig själv istället?

Min tanke var aldrig att det ens skulle bli seriöst med denna killen.. Ska jag vara ärlig så träffade jag honom mest för att komma över en annan. Sen visade det sig att vi klickade så fantastiskt bra.
Citera
2018-05-25, 21:02
  #26
Medlem
PappasNyaKilles avatar
Gå vidare, du behöver få knulla.
Dina inlägg osar av desperation och han kommer tyvärr aldrig att hjälpa dig.
Citera
2018-05-25, 21:30
  #27
Medlem
kumlafucker84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Atepe
Så kan det säkert vara! Men ett år?! Och hur får man det att liksom "släppa" för honom i så fall? Han kanske inte vet vad han har, förrän han inser att han kanske förlorar det
Ja så är det nog.
Citera
2018-05-29, 16:04
  #28
Medlem
Kommer verkligen ingenstans med varken mig eller detta förhållande. Vi bara fortsätter så som vi alltid gjort och jag handlar inte.
Har så fruktansvärt svårt att bryta mig loss, men det är väl så när jag är kär. Jag tar det lilla jag kan få.

När jag trappat ner på mitt smsande, så börjar han i stället att smsa mig, och då svarar jag ju såklart. Vet inte riktigt hur jag ska lyckas få distans till detta här.

Vi träffades i helgen, jag hade bestämt mig för att nu ska jag fan sätta ner foten och säga att jag inte orkar detta mer, men i stället hade vi det skittrevligt och myser och sover tillsammans och så vidare. Blir trött på mig själv.
Citera
2018-05-31, 16:09
  #29
Medlem
Dawlishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Atepe
Så konstigt det hade känts att be honom göra något sådant, men samtidigt lite kul
Han påstår ju att han inte hade haft några problem med om jag gått på date med någon annan, men att han inte hade velat höra om det.

Gud, ju mer jag skriver om detta, desto mer inser jag hur löjlig hela situationen är!

Är han inte kär i dig, så är han inte det. Är väl jättebra att han är ärlig med det istället för att slösa på din tid.

Hoppas inte mer än verkligheten visar, utan ta det för vad det är.
Citera
2018-05-31, 17:06
  #30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dawlish
Är han inte kär i dig, så är han inte det. Är väl jättebra att han är ärlig med det istället för att slösa på din tid.

Hoppas inte mer än verkligheten visar, utan ta det för vad det är.

Ja nu är jag i stadiet där jag vill försöka avverka förhållandet men är inte säker på hur jag ska gå tillväga än.
Citera
2018-05-31, 20:20
  #31
Medlem
Roidberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katzyn
Låter som en velig och jobbig jävel. Patetiskt att hålla på och snacka om att han alltid vill ha dig i sitt liv om han inte kan satsa seriöst på dig. Vill du bilda familj? I så fall råder jag dig att börja diskutera hur du bäst ska kunna hitta en lämplig familjefader med honom. Be honom ge dig tips på hur du ska träffa seriösa män som är redo att satsa på familj.

Haha, jag kan inte låta bli att undra om du hade reagerat annorlunda om TS var en man och han var en hon. Men visst håller jag med om att det är larvigt. Jag trodde att det bara var brudar som svamlade om det s.k. "pirret".
Citera
2018-06-01, 11:04
  #32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roidbert
Haha, jag kan inte låta bli att undra om du hade reagerat annorlunda om TS var en man och han var en hon. Men visst håller jag med om att det är larvigt. Jag trodde att det bara var brudar som svamlade om det s.k. "pirret".

Är benägen att hålla med. Men om det är så han känner/tycker, så får det väl vara så.
Har i alla fall beslutat mig för att gå vidare med mitt liv. Lovar att han kommer sen om X antal veckor och inser att han faktiskt "kanske var kär ändå"
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback