Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-08-03, 22:16
  #49
Medlem
Stick 35 och 36

Fortfarande vid liv, fick problem med leverans av nålar osv så satte nr 35 med insulinnål som jag köpte hem till kurstarten för eventuell HCG injektioner, tänkte att det är bättre att få in något även om jag inte får det så djupt som det är tänkt. Var bökigt och segt att göra men funkade.

Oljan är väldigt lättrinnande i jämförelse med den förra sorten jag använde, kan man på något sätt skönja en kvalitetsskillnad på testot gällande oljan viskositet? Misstänker att det inte går men lika bra att fråga.
Citera
2018-08-04, 11:09
  #50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gammalnyborjare
Stick 35 och 36

Fortfarande vid liv, fick problem med leverans av nålar osv så satte nr 35 med insulinnål som jag köpte hem till kurstarten för eventuell HCG injektioner, tänkte att det är bättre att få in något även om jag inte får det så djupt som det är tänkt. Var bökigt och segt att göra men funkade.

Oljan är väldigt lättrinnande i jämförelse med den förra sorten jag använde, kan man på något sätt skönja en kvalitetsskillnad på testot gällande oljan viskositet? Misstänker att det inte går men lika bra att fråga.


oljans viskositet har ingenting med kvalité att göra
Citera
2018-08-06, 07:05
  #51
Medlem
Nej jag misstänkte det.

Stick 37

Höger lår, funkade fint som vanligt. Kanske lite mer pip än med förra märket i dessa senaste injektioner men inget större. Verkar funka lika bra som det gamla med tanke på hur kroppen känns.

Min lilla knöl på bröstet har dykt upp igen, känt att det varit något litet som kliat där senaste dagarna och igår svullnade den upp till samma storlek som förr. Så kliver på letron igen.
Lustigt att man lägger märker till en så pytteliten känsla som det faktiskt är när det börjar i bröstet. Nu när den är svullen så är det omöjligt att missa men i början när den faktiskt inte går att känna med fingrarna så känner man det ändå, som en liten liten irritation i bröstet.
Citera
2018-08-10, 21:56
  #52
Medlem
Stick 38-39

Vänster och höger lår. Inga problem.

Känns som jag fått bra fart i knäböj helt plötsligt, även bänken känns bättre. Ska ge det nån vecka till och sen testa en maxning i dom tre stora. Håll tummarna tack

Knölen i bröstet har minskat med lite Letro, hoppas den försvinner helt igen som den gjorde förra gången.


Rullar vidare.
Citera
2018-08-13, 19:25
  #53
Medlem
Stick 40.

Vänster lår igår.

Jag är starkare, och har mer pump än någonsin innan. Har ökat mitt kcal intag betydligt med mer protein och jag antar att det har gjort en del skillnad jämfört med underskottet. Eller så är den här batchen bättre helt enkelt.

Ska bli spännande att se vad man kan toppa ut om nån vecka. Lite jobbigt med pump i ländryggen som kommer snabbt som attan dock.
Citera
2018-08-13, 21:36
  #54
Medlem
Hypotesuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gammalnyborjare
Stick 38-39

Vänster och höger lår. Inga problem.

Känns som jag fått bra fart i knäböj helt plötsligt, även bänken känns bättre. Ska ge det nån vecka till och sen testa en maxning i dom tre stora. Håll tummarna tack

Knölen i bröstet har minskat med lite Letro, hoppas den försvinner helt igen som den gjorde förra gången.


Rullar vidare.

Ser fram emot att höra resultaten från dina maxningar.
Citera
2018-08-20, 14:14
  #55
Medlem
Stick 40-41-42

Vänster, Höger, Vänster lår.

Inga problem, allt rullar fint.
Känt på mark och böj idag, mycket mer reps stark nu än vad jag varit innan. Hyfsat lätt 12 på 120kg i bänken, aldrig varit där och röjt innan så det känns bra.

Marklyftet är detsamma, 8 reps på 190kg utan större bekymmer. Bästa hittills. Får se om jag smyger ner och kör ben ikväll och testar det också.

Alles gutt som man säger.
Citera
2018-08-20, 17:41
  #56
Medlem
Vad kör du för upplägg på letrot?

btw. lats är lättstuckna, ställer du dig framför badrumsspegeln och lägger handen på badrumsskåpet så är det helt ok.
Citera
2018-08-20, 19:36
  #57
Medlem
Tackar för tipset, har inte haft några mer bekymmer med sticken dock så har fortsatt med låren. Kommer köra det de sista 1,5 vialerna jag har kvar.

Just nu kör jag underhållsdos enligt Hypotesus inrådan, två halvor av 2,5mg per vecka.
Knölen är helt borta.
Citera
2018-08-20, 20:21
  #58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gammalnyborjare
Tackar för tipset, har inte haft några mer bekymmer med sticken dock så har fortsatt med låren. Kommer köra det de sista 1,5 vialerna jag har kvar.

Just nu kör jag underhållsdos enligt Hypotesus inrådan, två halvor av 2,5mg per vecka.
Knölen är helt borta.

Skönt!

Hade dock underhålltdoserat på 0.5mg/ed om det är möjligt med tanke på tabsen.
Citera
2018-08-20, 20:46
  #59
Medlem
Well det skulle ge mig 1mg högre veckodos än vad jag kör nu, och som verkar fungera bra. Jag tycker less is better i det här läget. Så länge det håller gynon under kontroll.
Citera
2018-08-21, 14:15
  #60
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Tjenare!

Intressant rapport. Vettiga och sunda resonemang leder till kunskap och erfarenhet och du verkar helt klart ligga på rätt spår för att nå dina målsättningar!
Särskilt imponerad är jag av din självbehärskning, självinsikt och kunskap gällande beslutet att utesluta cutmix pga trennets möjliga effekter på ditt förhållande. Hade jag varit din far hade jag varit en stolt far.

Hoppas du fortsätter trumma på fint och får en kanon höstsäsong!

PS. Man behöver inte fler injektions-områden än 4 st egentligen om man inte sätter flera milliliter om dagen för att muskulaturen inte skall bli alltför drabbad av oljan, bäst är då alltid glute medius, gluteus maximus och delts dvs axlar. Låren är något vissa föredrar och det är väl en smaksak men jag brukar gradera mina injektionsområden efter lämplighet enligt följande:

Glute Med/Max > Delts > Lår > Lats > Pecs > Traps> Tric/Bic/Vader

PS 2. Jag skulle inte råda till att "underhållsdosera" med letrozole då det är ett rätt starkt preparat och totalt överdrivet om inga akuta besvär är på tapeten eller att man tar väldigt höga doser av aromatiserande preparat. Försök nog istället hitta aromasin och lägg det på en vettig nivå för att blocka aromatiseringen. Om du får känningar i bröstvårtan igen så är det bättre alternativet att så snabbt som möjligt stänga av dessa receptorer genom att sätta in en SERM istället för att blockera aromatiseringen vilket medför en ytterligare väntetid som är lika med den tid det tar för den fria östradiolen att dö ut. En SERM börjar direkt binda på ER-Alpha receptorn vilket gör att den östradiol som finns i kroppen inte kan binda till receptorerna i din bröstvårta och ställa till med besvär, samtidigt som man inlett SERM-behandling måste man givetvis strypa tillflödet av östradiol och då gör du det enklast genom att höja den dosen AI du kör med, förslagsvis då aromasin som är mycket mer skonsamt för kroppen och i vissa avseenden till och med gynnsamt.
Val av SERM är nog rätt enkelt då alternativen i princip alltid är tamoxifen (aka nolvadex) och clomiphene (aka clomid) varav tamoxifen har förödande konsekvenser på kroppens endogena tillväxthormonsfunktion å den vill man ju inte gärna drabba om man håller på med muskelbyggning för då kan hela bygget stanna av, så clomid är det alternativ man bör titta på enligt mig och de jag lär mig utav. Den kan sättas in som stötvis behandling för att "frikoppla" effekten av ett förhöjt östradiolvärde. Givetvis inget man skall behandla som halstabletter men det tror jag bara jag behöver nämna för säkerhets skull då andra läser detta.


Mvh och kör hårt,

-Alfred
__________________
Senast redigerad av -KarlAlfred 2018-08-21 kl. 14:25.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback