Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-05-22, 23:27
  #1
Avstängd
Jag började märka att jag hade sämre luktsinne och smaksinne och att jag hostade väldigt ofta efter typ 4 månader.
Citera
2018-05-22, 23:46
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Badbulla
Jag började märka att jag hade sämre luktsinne och smaksinne och att jag hostade väldigt ofta efter typ 4 månader.


börjat hosta nu på senare tid men det är för att jag köper den billiga tobaken som hittas i arab affärer den är så torr så det irriterar lungorna men så fort jag köper riktig tobak går det bra annars inga större problem och jag har rökat sen jag vart 14 år är 30 år nu
Citera
2018-05-22, 23:49
  #3
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av looknerd
börjat hosta nu på senare tid men det är för att jag köper den billiga tobaken som hittas i arab affärer den är så torr så det irriterar lungorna men så fort jag köper riktig tobak går det bra annars inga större problem och jag har rökat sen jag vart 14 år är 30 år nu
Hur mycket röker du per dag? Känner du fortfarande av nikotinet? Jag röker ungefär ett pack per dag och känner bara av nikotinet om jag röker en John silver när jag inte ätit på länge och röker den på morgonen.
Citera
2018-05-23, 00:25
  #4
Medlem
DaChiefs avatar
Slutade att röka för länge sedan, det är bara värt att besudla lungorna med weedrök.

Sedan en annan grej, kvinnor som fått basröst av att röka. Oftast är det halvmilfiga kvinnor som nog var söt och snygg en gång i tiden.
Men är inte basröst skäl nog för en kvinna att sluta?
Citera
2018-05-23, 00:33
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Badbulla
Hur mycket röker du per dag? Känner du fortfarande av nikotinet? Jag röker ungefär ett pack per dag och känner bara av nikotinet om jag röker en John silver när jag inte ätit på länge och röker den på morgonen.


ne jag röker inte lika mycket längre röker väll kanske max 8 cigg om dagen eller inga alls,

röker ju inte enbart jag snusar med men sen jag sluta med alkoholen så har jag börjat snusa mer och röka mindre
Citera
2018-07-16, 19:55
  #6
Medlem
Hosta och mer lättstressad efter ett par år.
Citera
2018-08-03, 19:56
  #7
Medlem
Jag tycker man både ser sämre ut och mår dåsigt redan efter några få cigg, så jag skulle säga redan efter några cigg alltså. Inte värt att röka på heltid, men tycker ändå det kan va gött med någon enstaka cigg för att lugna nerverna när man är uppstressad.
Citera
2018-08-21, 19:04
  #8
Medlem
Snartfinsks avatar
Skulle säga att jag märkte efter drygt ett år att kaffet helt plötsligt började smaka risgrynsgröt när jag hade i mjölk.
Så fort jag började trappa ner (nästan slutat helt) så märkte jag att smaken blev bättre väldigt snabbt.
Rökte mycket cigariller och cigarrer förut.
Citera
2018-09-26, 23:07
  #9
Medlem
rökt ett tag nu det enda som märks är att andningen blivit tyngre
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback