Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-11-21, 14:04
  #97
Medlem
blue_no1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snokas
Vet inte riktigt om dom tre noiderna som funnits på senaste ingick i klassningen den 12/11 isf har nog shopparna tagit den ur sortimentet.

Citat:
Ursprungligen postat av blue_no1
Då skulle dom väl inte sålt o sagt att det är skickat?
Även om postmord tar låång tid med snigelpost, borde dom väl klara att få ut ett brev på en hel vecka?

Tar tbx det jag skrev om h.c. !
Polisen har norpat posten 😷
Citera
2018-11-21, 20:34
  #98
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snospaaren
Jag tror att 5cl blev klassad nu men att hazard säljer ju hälsofarliga ämnen och inte narkotika klassade

OK så kanske det är, har inte koll på HC utbud. Brukar själv bara noider i perioder. Vet oxå att polarn fick sitt från HC så dom är gröna.
Citera
2018-11-21, 20:38
  #99
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blue_no1
Tar tbx det jag skrev om h.c. !
Polisen har norpat posten 😷

Jasså, är nog inte så vanligt att dom haffar inrikes post. Riktig otur gissar jag, så du fick ett brev direkt från farbror blå då eller? Blir det någon påföljd? Om den nu är klassad som hälsofarlig.
Citera
2018-12-01, 11:35
  #100
Medlem
blue_no1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snokas
Jasså, är nog inte så vanligt att dom haffar inrikes post. Riktig otur gissar jag, så du fick ett brev direkt från farbror blå då eller? Blir det någon påföljd? Om den nu är klassad som hälsofarlig.

Nja, det var inte bara den saken. Det var masa annat samtidigt.
Tar då tbc att hc är gröna i vilket fall !
Nu kommer jag vänta på bra shoppar igen, liknande asken o g mulen. Ic inr. O hazardc. är inte gtöba färren folk får vad dom betalat för
Citera
2018-12-09, 09:06
  #101
Medlem
kan man blanda ut den med nåt annat än tobak, mina lungor super känslig vanlig tobak
Citera
2018-12-09, 09:43
  #102
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hellandy
kan man blanda ut den med nåt annat än tobak, mina lungor super känslig vanlig tobak

Jag brukade använda damiana när jag gjorde egna rökmixar. Nu för tiden röker jag alltid rent pulver på folie, något som blivit svårare med dessa super potenta noider.
Citera
2019-01-02, 10:18
  #103
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cp5
Jag brukade använda damiana när jag gjorde egna rökmixar. Nu för tiden röker jag alltid rent pulver på folie, något som blivit svårare med dessa super potenta noider.

Rekommenderas inte att röka rent med denna och andra superpotenta 1:100 noider, toleransen skjuter i höjden samt att det är otroligt lätt att röka för mycket och må dåligt och ännu värre (ep osv) med ännu större doser.

Är glad att jag hann pröva denna, grammet som jag har köpt för många månader sen, har jag minst 80% kvar utav, skulle säkert gå att blanda 1:200 för dem som röker mix. Denna är hittills den mest potenta noid jag prövat och toleransen verkar inte bli ett problem alls, märker inte av den öht med sparodiskt rökande på några hundratal microgram som räcker gott och väl för att bli bra påverkad utav.
Citera
2019-04-09, 03:24
  #104
Medlem
Toxiclife4433s avatar
Är det någon som vill vet något om denna substansen så fråga mig. Har missbrukat den så hårt så jag inte va anträffbar i 1,5 veka och polis fick givetvis hämta mig.Detta har hänt ett flertal gånger och både tagit det lugnt med denna sammt missbrukat sönder den. skulle kunna påstå att jag nästan kan ge svar på allt förutom hur det är att dö på den. Har ni några så bara ställ dom
Citera
2019-11-28, 00:44
  #105
Medlem
Vasterass avatar
Många av de här rökmixarna och cannabidoderna kan nog prestera ganska bra, men det jag upplevt med vissa är att man kan behöva ta ganska mycket av vissa.
Jag råkade dra i mig ungefär 3-4x mer av 5C-ABP än jag kalkylerat och jag "flög till månen och tillbaka"!
Som tur är så är denna cannabidioid "snäll emot psyket", inte stor risk för "noja".
Citera
2021-08-25, 17:21
  #106
Avstängd
Denna är ju helt OTROLIG oralt!
Gjorde 100st små godisringar bubble fizz smak av blott 120mg.

2 godisar och du är bäng i timmaaaar med ett otroligt skönt rus.
Citera
2021-09-26, 15:28
  #107
Medlem
HC svarar ej på mejl och har tagit betalt men skiter I ordern
....tror dom håller på bränna ner verksamheten å vattnat ut den så gott det går! Beställ INTE från hazard..em!!!!
Citera
2021-10-22, 05:56
  #108
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av schejschord
HC svarar ej på mejl och har tagit betalt men skiter I ordern
....tror dom håller på bränna ner verksamheten å vattnat ut den så gott det går! Beställ INTE från hazard..em!!!!

Onödigt inlägg då dom inte ens säljer den, idiot.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback