Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-05-22, 20:51
  #1
Medlem
Någon som vet nått om den här kommande noiden?

Synonyms: 5-CL-ADB-A
Formal Name: methyl 3,3-dimethyl-2-(1-(pent-4-en-1-yl)-1H-indazole-3-carboxamido)butanoate
Chemical Formula: C20H27N3O3
Exact Mass: 217.31g/mol
Molecular Weight: 357.45

5-CL-ADB-A is an indazole-based synthetic noids .5-CL-ADB-A acts as a designer drug which has been sold online. 5-CL-ADB-A is an analoge of a amylened 5F-ADB derivative in which the methyl ester has been replaced with a amylene.
Citera
2018-06-01, 17:54
  #2
Medlem
Ingen som vågat testa den här??
Citera
2018-06-10, 16:37
  #3
Medlem
JohnnyRottweilers avatar
Fof ingen... verkligen?
Citera
2018-06-12, 20:48
  #4
Medlem
Tar en för laget då eftersom ingen verkar våga, beställt 1g nu. Den låter rätt skum, men vi får väl se. Återkommer med update!
Citera
2018-06-13, 11:47
  #5
Medlem
JohnnyRottweilers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vicious.delicious
Tar en för laget då eftersom ingen verkar våga, beställt 1g nu. Den låter rätt skum, men vi får väl se. Återkommer med update!
Uppskattas var inte "sönderpundad" när du testar den pfff bara jag tydligen bsom vet om man får rus eller nej med andra saker i kroppen
Citera
2018-06-13, 15:48
  #6
Medlem
TheVoids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vicious.delicious
Tar en för laget då eftersom ingen verkar våga, beställt 1g nu. Den låter rätt skum, men vi får väl se. Återkommer med update!

Tummen upp för det! Har inte använt ngt pulver på länge nu då man inte hittar ngn vettig info om det som är lagligt nu och som du säger ingen skriver här men det betyder ju inte att folk inte testat alla är inte på FB lr en del kanske är men skriver inget.
Ta det lugnt i början bara så det inte är så att anledningen till att ingen skriver är för att de avlidit av ngt innan de ens hinner kommentera substansen...

Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyRottweiler
Uppskattas var inte "sönderpundad" när du testar den pfff bara jag tydligen bsom vet om man får rus eller nej med andra saker i kroppen

Haha du är nog inte ensam om att känna om ngt funkar lr ej trots annat i kroppen men jag tror du har lite mer lr starkare saker än gemene man dock

Men allt nytt är ju bäst att testa efter ett uppehåll från det mesta då får man ju den bästa uppfattningen som du säger.
Citera
2018-06-13, 16:25
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vicious.delicious
Tar en för laget då eftersom ingen verkar våga, beställt 1g nu. Den låter rätt skum, men vi får väl se. Återkommer med update!

Ta det mycket lugnt, börja med mindre än 1mg då ADB-noiden denna ska analog till (eller analog till derivat) ska vara extremt potent, och flera har avlidit pga en överdos. Givetvis så kan denna vara svagare än 5f-adb, men kan vara tvärtom också ju.

Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyRottweiler
Uppskattas var inte "sönderpundad" när du testar den pfff bara jag tydligen bsom vet om man får rus eller nej med andra saker i kroppen

Det dem menade är att det är svårt att bedöma en substans noga om man har tagit flertalet andra mycket starkare substanser som påverkar dig redan. Givetvis så kan man oftast känna av det, men det kan ge helt andra resultat(både starkare och svagare) för en person som inte inmundigat flertalet andra starkare substanser innan.
Pga dina posts var väldigt snurriga, så antog dem att du redan var väldigt påverkad och ville att någon som prövar substansen från baseline(eller från relativt nyktert tillstånd) och gör en lite mer konkret bedömning.
__________________
Senast redigerad av WakeUpWakeUp 2018-06-13 kl. 16:36.
Citera
2018-06-14, 21:36
  #8
Medlem
Fick hem det idag, denna var mycket potent och bör hanteras med stor försiktighet! Gult kristalliknande pulver, känns nästan lite fuktigt. Testade att röka 0,04g och blev skapligt bäng, med en - till en början - nedtyngande, strömmande känsla i kroppen (rätt behagligt ändå), som sen byttes ut mot spya och något oregelbunden andning & puls. Är van spicerökare med relativt hög tolerans, hade inte tagit något annat. Min vän som rökte mindre än 0,03, men som dessutom käkat några bens och druckit en liter vin föll ihop och krampade några minuter samt gled ut och in ur medvetande efteråt, tog honom nästan ett timme innan han kunde svara på tilltal. Två andra som rökte föll ihop och fick obehagskänslor, de var helt borta och lät som att de typ talade i tungor, some shit like that.
Detta måste blandas ut, det verkar inte nyttigt alls, snarare rent livsfarligt. Testar med 50g tobak, men tror nästan det blir för lite.
Citera
2018-06-14, 22:20
  #9
Medlem
Zot^s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vicious.delicious
Fick hem det idag, denna var mycket potent och bör hanteras med stor försiktighet! Gult kristalliknande pulver, känns nästan lite fuktigt. Testade att röka 0,04g och blev skapligt bäng, med en - till en början - nedtyngande, strömmande känsla i kroppen (rätt behagligt ändå), som sen byttes ut mot spya och något oregelbunden andning & puls. Är van spicerökare med relativt hög tolerans, hade inte tagit något annat. Min vän som rökte mindre än 0,03, men som dessutom käkat några bens och druckit en liter vin föll ihop och krampade några minuter samt gled ut och in ur medvetande efteråt, tog honom nästan ett timme innan han kunde svara på tilltal. Två andra som rökte föll ihop och fick obehagskänslor, de var helt borta och lät som att de typ talade i tungor, some shit like that.
Detta måste blandas ut, det verkar inte nyttigt alls, snarare rent livsfarligt. Testar med 50g tobak, men tror nästan det blir för lite.

Låter som något jag skulle gilla. Gillar dem starka 'noiderna. Fast nu har jag inte rökt på ett halvår så jag hade väl blivit bäng på vad som helst. 0,04g är för övrigt en jävla hästdos, ta det lugnt, lol.

Jag hade startat med 1mg höst på denna om jag var ovan, det är en analog av en extremt potent kannabinoid...

Kom ihåg att för höga doser faktiskt kan vara dödliga.
__________________
Senast redigerad av Zot^ 2018-06-14 kl. 22:23.
Citera
2018-06-15, 02:18
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zot^
Låter som något jag skulle gilla. Gillar dem starka 'noiderna. Fast nu har jag inte rökt på ett halvår så jag hade väl blivit bäng på vad som helst. 0,04g är för övrigt en jävla hästdos, ta det lugnt, lol.

Jag hade startat med 1mg höst på denna om jag var ovan, det är en analog av en extremt potent kannabinoid...

Kom ihåg att för höga doser faktiskt kan vara dödliga.

Var försiktig, ytterligare två som krampat på 1-2 bloss på ännu mindre doser. Ruset håller i ett tag, man är maxad i minst 2-3 timmar, är fortfarande bäng som ett as. Samtliga som rökt denna i min närvaro har sovit med öppna ögon och varit helt okontaktbara i minst 20 min, det är den gemensamma faktorn, annars har det hittills varit en jävla EP-cirkus med inslag av psykoser och andningsnöd. Gött att det funkar, men är ju givetvis trevligast om ingen dör eller får bestående men av att röka det liksom - ta det lugnt, kamrater!
Citera
2018-06-15, 15:07
  #11
Medlem
JohnnyRottweilers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vicious.delicious
Var försiktig, ytterligare två som krampat på 1-2 bloss på ännu mindre doser. Ruset håller i ett tag, man är maxad i minst 2-3 timmar, är fortfarande bäng som ett as. Samtliga som rökt denna i min närvaro har sovit med öppna ögon och varit helt okontaktbara i minst 20 min, det är den gemensamma faktorn, annars har det hittills varit en jävla EP-cirkus med inslag av psykoser och andningsnöd. Gött att det funkar, men är ju givetvis trevligast om ingen dör eller får bestående men av att röka det liksom - ta det lugnt, kamrater!
NU blev det intressant gjort en order på denna vad är rek. mix?
Citera
2018-06-15, 19:58
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vicious.delicious
Var försiktig, ytterligare två som krampat på 1-2 bloss på ännu mindre doser. Ruset håller i ett tag, man är maxad i minst 2-3 timmar, är fortfarande bäng som ett as. Samtliga som rökt denna i min närvaro har sovit med öppna ögon och varit helt okontaktbara i minst 20 min, det är den gemensamma faktorn, annars har det hittills varit en jävla EP-cirkus med inslag av psykoser och andningsnöd. Gött att det funkar, men är ju givetvis trevligast om ingen dör eller får bestående men av att röka det liksom - ta det lugnt, kamrater!

Trist, låter som inget vidare alls. När ska det komma en noid som ger ett njutbart rus, någorlunda milt noidrus eller ett hyffsat starkt cannabisliknande rus utan att man ska krampa/EP och trippa obehagligt sönder om man överlever. 5c-abp var det enda som varit bra på sistone.

Varför röker folk 0,03g av denna? Dödslängtan? EP-anfallfetisch?Doseringen är nog mer 1-3mg, ni hade tur att ni överlevde då 5f-adb skördat flera liv på inte så stora doser ens.

Om ruset inte är väldigt njutbart på 1mg eller så, så är denna lika mycket skräp som Mdmb visade sig att vara tillslut...
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback