Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2022-02-07, 00:37
  #49
Medlem
Om Mikael E läser det här ska han inte bry sig om slappkukarna i Östersund. Män i östersund är genuina kärringar som inte duger till mycket annat än att snacka skit om andra. Tro mig. Jag växte upp där. Jag vet exakt hur de fungerar.
Citera
2022-02-07, 03:25
  #50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av akrylforlibbad
Lär dig stava korrekt så kanske folk börjar ta dig på allvar.

På vilket sätt förtjänade inte den här donnan att bli våldtagen?

En normalbegåvad människa anser att ingen förtjänar att bli våldtagen. En lågbegåvad människa anser att andra människor förtjänar att bli våldtagen. Logiskt tänkande.
Citera
2022-02-07, 04:15
  #51
Medlem
Man förstår att du själv är ett "vider" och inavlad i Östersund på de sätt som du framställer dig på. Antar att du också har en riktigt liten slappkuk som du påstår att männen i Östersund har. Du måste ha varit extremt utfryst eftersom du känner ett sånt extremt hat mot staden. Och om man utgår ifrån vad du skriver så måste du må lika dåligt nu i staden som du flyttade till.
Citera
2022-02-07, 04:41
  #52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av akrylforlibbad
Om Mikael E läser det här ska han inte bry sig om slappkukarna i Östersund. Män i östersund är genuina kärringar som inte duger till mycket annat än att snacka skit om andra. Tro mig. Jag växte upp där. Jag vet exakt hur de fungerar.

Än är inte den sista invaliden född. Jippi du kommer få lika begåvade polare.

Du flyttade säkert för att du inte stod ut med att alla slappkukar och kärringar som är genuint bättre än dig. Skit snack verkar du också vara bra på. En riktig anonym tuffing.
Citera
2022-02-07, 04:44
  #53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tompHA83
Än är inte den sista invaliden född. Jippi du kommer få lika begåvade polare.

Du flyttade säkert för att du inte stod ut med att alla slappkukar och kärringar som är genuint bättre än dig. Skit snack verkar du också vara bra på. En riktig anonym tuffing.

Tuffingen bor säkert på något gruppboende men han är sömnlös för att han har trauman av utfrysning från tiden när han bodde i Östersund. Personligassisten och polarna sover så han fick tid över till att avreagera sig på flash. På dagarna har han inte tid för då har han ett handikappanpassat arbete.
Med detta skrivet så tycker jag synd om människan och har överseende för att han lider av en grov funktionsnedsättning i hjärnan.
Citera
2022-02-07, 20:13
  #54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fiskenf
En Toyota Corolla.. inte Ford men men
My bad
__________________
Senast redigerad av tompHA83 2022-02-07 kl. 20:15.
Citera
2022-02-09, 21:45
  #55
Medlem
.
Citera
2022-02-09, 21:48
  #56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Firmaboy
Tuffingen bor säkert på något gruppboende men han är sömnlös för att han har trauman av utfrysning från tiden när han bodde i Östersund. Personligassisten och polarna sover så han fick tid över till att avreagera sig på flash. På dagarna har han inte tid för då har han ett handikappanpassat arbete.
Med detta skrivet så tycker jag synd om människan och har överseende för att han lider av en grov funktionsnedsättning i hjärnan.

Hahaha bästa! Du har säkert helt rätt ang människan. akrylforlibbad blev som dömd till att vara invalid när han droppade kommentarer om att donnan förtjänar våldtäckt för att hon råkar bo i en stad som han blev mobbad i och att M.E kan gå med högt huvud.
akrylforlibbad sitter och leker något här, skulle vara roligt att veta vem han är. Även om jag inte bor där uppe så har jag ganska mycket känningar och jag lovar att de säkerligen vet vem denna pajas är medtanke på hans attityd till staden. Han blev säkert krävd på att flytta för att folk ville honom illa.... därför han kände sig tvungen att kommentera i denna tråd.
M.E håller sig undan, driver runt lite, hyr bostad i andra hand som han inte står slriven på m.m. det säger ju allt! Men han gör rätt, för enligt mina vänner så är det ingen utav M.E FÅTAL förra vänner som anser sig vara hans vänner idag, snarare tvärtom. Men finns man så syns man också på fel plats vid fel tillfälle, förr eller senare. Dessutom lär han vara väldigt lätt att krama så hårt att han faller till marken och inte tar sig upp igen. Han är en gammal, ful, ynklig, psykos gubbe och var det redan innan han fick sitta inne för dessa brott.
Citera
2022-02-20, 15:39
  #57
Medlem
Den sista inläggen av er typexempel på vad jag menar med kärringmentaliteten i Jämtland. Ni snackar skit om en dömd man som sonat sitt brott och tycker att han förtjänar att misshandlas. Men det vill ni inte göra själva. Det är alltså någon annan ska ska"skipa rättvisa". Du tomas -83, varför tar du inte och "kramar" den här snubben själv. Han är ju gammal , ful och ynklig. Det borde inte vara något problem för dig.
Citera
2023-06-01, 16:01
  #58
Medlem
Finns det några nya rapporter om Michae* E*f?

Håller han sig fortfarande borta från dagsljus och offentliga platser? Bor han kvar i husvagnen?

*L
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback