Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-05-22, 15:41
  #1
Medlem
AVSYNARENs avatar
Jag har varit bannlyst för anklagelser som multipla konton. Kräver nån förklaring genast.
Citera
2018-05-22, 15:47
  #2
Medlem
Mackan52s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AVSYNAREN
Jag har varit bannlyst för anklagelser som multipla konton. Kräver nån förklaring genast.

"Kräver"

Det var det roligaste jag hört på ett tag. Vad betalar du för att få skriva här?
Citera
2018-05-22, 15:50
  #3
Medlem
kumlafucker84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AVSYNAREN
Jag har varit bannlyst för anklagelser som multipla konton. Kräver nån förklaring genast.
Kanske för att du har flera olika konton men vill inte erkänna.
Citera
2018-05-22, 15:55
  #4
Medlem
MisterChristers avatar
Samma IP olika konton... You're busted
Citera
2018-05-22, 16:06
  #5
Moderator
najass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AVSYNAREN
Jag har varit bannlyst för anklagelser som multipla konton. Kräver nån förklaring genast.

Du har inte varit bannlyst för multipla konton. Du har varit avstängd 1 månad för missbruk av multipla konton vad jag kan se. Och det var 2016. För att kräva svar genast så har du väntat oväntat länge med dina krav.
Citera
2018-05-22, 16:23
  #6
Medlem
AVSYNARENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av najas
Du har inte varit bannlyst för multipla konton. Du har varit avstängd 1 månad för missbruk av multipla konton vad jag kan se. Och det var 2016. För att kräva svar genast så har du väntat oväntat länge med dina krav.
spelar ingen roll, jag har aldrig haft det men blev anklagad för det eftersom jag bara citerade ett annat konto.

Citat:
Ursprungligen postat av kumlafucker84
Kanske för att du har flera olika konton men vill inte erkänna.
har aldrig haft!
Citera
2018-05-22, 16:24
  #7
Medlem
AVSYNARENs avatar
Ni ska akta er noga med vad ni håller på med! det kan sluta till fördel av mig!
Citera
2018-05-22, 16:27
  #8
Medlem
Krusensnorres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AVSYNAREN
Ni ska akta er noga med vad ni håller på med! det kan sluta till fördel av mig!
Nej, det kan det inte.
Citera
2018-05-22, 16:36
  #9
Moderator
najass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AVSYNAREN
spelar ingen roll, jag har aldrig haft det men blev anklagad för det eftersom jag bara citerade ett annat konto.

Och du kom på det nu, så här 2 år senare?
Citera
2018-05-22, 16:47
  #10
Medlem
SMKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AVSYNAREN
Ni ska akta er noga med vad ni håller på med! det kan sluta till fördel av mig!

Varför bjäbba om en 2 år gammal avstängning?..dessutom tycker jag att du ska tagga ner lite. moderatorerna jobbar häcken av sig här gratis på sin fritid. var tacksam och glad över det istället.
Citera
2018-06-07, 17:35
  #11
Medlem
AVSYNARENs avatar
Tydligen har FB inga problem att stänga av konton med 1.07.
Så är det bara. Det är lite godtyckligt.
Citera
2019-02-01, 11:44
  #12
Medlem
FB censurerar vissa användare genom allvarliga anklagelser. Det kan handla om människor som tycker lite annorlunda än blåvita uppfattningen av världen.

En fuling som FB kör med är att anklaga användare för att ha multipla konton. Om ni tänker er att ni blir anklagade för att vara en annan användare, då gäller det ju att antingen sluta skriva på FB eller undvika trådar som den andre skriver. Det är ett sätt för FB att indirekt stänga av användare.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback