Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-05-30, 20:39
  #73
Medlem
Guesswhoiams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vitahanden
Han var ju inte direkt en liten becknare i Eskilstuna om vi säger så

Du verkar vara smått vilsen i tablettburken måste jag säga. Du påstår att du har stor insyn i vad som hänt och säger sig svara på frågor, men du svarar inte på några frågor? Det är ingen nyhet att han missbrukar och har en viss entreprenörsanda.
Vad alla är intresserade av här i tråden är inte om han föredrar grön eller röd -färgad burk, utan vad som hände och varför. Om du nu besitter information om vad som hänt och varför så kan du skriva en mindre sammanfattning vilket vore mycket tacksamt.
__________________
Senast redigerad av Guesswhoiam 2018-05-30 kl. 20:43.
Citera
2018-05-30, 20:41
  #74
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Guesswhoiam
Du verkar vara smått vilsen i tablettburken måste jag säga. Du påstår att du har stor insyn i vad som hänt och säger sig svara på frågor, men du svarar inte på några frågor? Det är ingen nyhet att han missbrukar och har en viss entreprenörsanda.
Vad alla är intresserade av här i tråden är inte om han föredrar grön eller röd -färgad burk, utan vad som hände och varför. Om du nu besitter information om vad som hänt och varför så kan du skriva en mindre sammanfattning vilket vore mycket tacksamt.
tack haha jag läste bara hans svar o sen tänkte jag samma sak men orkade inte bara
Citera
2018-05-31, 12:49
  #75
Medlem
JustLikeMoneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vitahanden
Fråga vad ni vill jag sitter på mycket Info kring det här

Var det någon med honom i lägenheten när han flydde?

Vad kan han grälat om med sin pappa (vilket vi kan anta är upprinnelsen?)?

Vart flydde han? Ut i skogen mot Vilsta?

Hur mkt benzo sålde han egentligen?
Citera
2018-05-31, 13:36
  #76
Medlem
George Wittigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pockorn
Tror knappast Anders Eklund och Breijvik käkade flödder..
Läser du domarna som är länkade längre bak i tråden ser du att MGM varit påverkad av benzo vid både rånet och mordförsöket.

Och? Tvingades han ta detta under pistolhot? Jag bryr mig inte om ifall nån sitter hemma och softar med lite maja eller drar en lina. Tar man droger som gör en våldsam och impulsiv så är man precis lika skyldig och dum i huvudet som om man varit spik nykter.
Citera
2018-06-01, 02:03
  #77
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JustLikeMoney
Var det någon med honom i lägenheten när han flydde?

Vad kan han grälat om med sin pappa (vilket vi kan anta är upprinnelsen?)?

Vart flydde han? Ut i skogen mot Vilsta?

Hur mkt benzo sålde han egentligen?


Jag har hört att någon har sett en till person springa från platsen. Vet dock inte om det är sant.

Angående försäljning så sålde han mycket av olika droger. Men var lika duktig på att käka/dra mycket av det.
Citera
2018-07-19, 21:41
  #78
Medlem
Hur blev utgången? Någon som vet mer info?
Citera
2018-07-30, 22:02
  #79
Medlem
JustLikeMoneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pyrodicken12
Hur blev utgången? Någon som vet mer info?

Ska kolla upp!
Citera
2018-08-01, 11:03
  #80
Medlem
Krajan647s avatar
Nu är han släppt
Citera
2018-08-04, 20:01
  #81
Medlem
JustLikeMoneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krajan647
Nu är han släppt

I väntan på åtal isf, ej häktad längre.
Citera
2018-08-18, 16:11
  #82
Medlem
Kommer nog ej bli dömd. Går som en fri man just nu.
Citera
2018-08-27, 19:43
  #83
Medlem
Hur har det gått?
Citera
2018-09-09, 00:48
  #84
Medlem
En vän som bor i skogsängen berättade att han hade stått och skrikit rakt ut häromdagen i skogsängen "jag har mördat min farsa" flertalet gånger. Antagligen påverkad. Synd att det inte filmades.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback