Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 8
  • 9
2018-11-15, 21:54
  #97
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PHONETiK
Hehehe, tack vännen för uppmuntran och för de vänliga orden. Jag önskar dig det bästa och det skall bli spännande att följa din resa när du är färdig med din cruise

det tycker jag också, när det är dags så kommer det verkligen bli åka av känns gött nu att man testat det mesta på marknaden och man vet vad man svarar bra på, vad man kan komma undan med och hur man fungerar så jag tror att denna kuren kommer bli min mest lyckade hit intills också

känner mig mycket mer insatt i kunskapen också även om jag alltid försökt nörda mig in i ämnet innan jag börjar manipulera min kropp så lär man så länge man lever

Citat:
Ursprungligen postat av Gustav2adolf
Ja kalle har full koll. De råder de inge tvivel om.

håller jag med om, dock har jag legat på doser runt 900 mg ew och aldrig sett några extrema utslag, absolut visst ser man ökning i HB och övriga värden men absolut inga extrema utsvängningar... lämnar man blod regelbundet och håller koll på sina organ så har jag upplevt att allting funkar bra som det ska, nu är jag rätt ung också o det har säkert en stor roll i blodvärden samt kroppens totala återhämtning.. vet inte hur gamla ni rävar är som kör primo men jag vet att kalle har ett gäng år mer än mig på nacken
Citera
2018-11-16, 10:07
  #98
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LastCigarette
Du nämner inte dina blodvärden, hb, evf, järn mm, skulle vara intressant att få ta del av, Npp fuckade upp mina värden rejält, fick bli några tappningar för mig innan det kom ner på normal nivå, och efter det dras jag med järnbrist.

Hur mkt tappades och hur mkt kom du ner per gång i hb?
Citera
2018-11-19, 22:03
  #99
Avstängd
Gustav2adolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Otten
Hur mkt tappades och hur mkt kom du ner per gång i hb?

Man tappas på 5 dl.
Nu är väl detta fruktansvärt individuellt och har väl med storlek på kropp att göra.
Men jag går ner 10 enheter varje gång. Så ligger ja på 187 så landar ja på 177.
Min polare som är ungefär i min storlek hamnar på samma siffror


AASsubject101 > Precis som du säger tappar du dig och testar dig så är Primo fruktansvärt fint prepp.
Sen har du en poäng med åldern. Dessto äldre ja har blivit dessto hårdare har Hb och EVF ökningen blivit
Citera
2018-11-29, 13:34
  #100
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gustav2adolf
Man tappas på 5 dl.
Nu är väl detta fruktansvärt individuellt och har väl med storlek på kropp att göra.
Men jag går ner 10 enheter varje gång. Så ligger ja på 187 så landar ja på 177.
Min polare som är ungefär i min storlek hamnar på samma siffror


AASsubject101 > Precis som du säger tappar du dig och testar dig så är Primo fruktansvärt fint prepp.
Sen har du en poäng med åldern. Dessto äldre ja har blivit dessto hårdare har Hb och EVF ökningen blivit

Detta stämmer i regel gällande allt. Ju äldre man blir desto känsligare blir kroppen för yttre angrepp så att säga. Har själv erfarit detta under senaste 2 åren då mina metoder har tvingats uppdateras pga förändring i reaktion från kroppen. Har försökt gå lite djupare i vad detta kan bero på men det är ett djupt hål med mååånga gångar, dvs en sablans massa fakta som måste gås igenom, så jag valde att bara konstatera att så var det med det och det är bara att anpassa sig enligt bästa förmåga.

Vi som är lite äldre minns säkert hur man kunde behandla kroppen till synes utan konsekvens när man var ung. Så är inte längre fallet. Detta är väl egentligen inget som någon tycker är särskilt nytt eller konstigt men det verkar dock glömmas bort i de flesta resonemang jag ser föras.


Mvh,

-Alfred
Citera
2018-11-29, 15:26
  #101
Medlem
Hypotesuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -KarlAlfred
Detta stämmer i regel gällande allt. Ju äldre man blir desto känsligare blir kroppen för yttre angrepp så att säga. Har själv erfarit detta under senaste 2 åren då mina metoder har tvingats uppdateras pga förändring i reaktion från kroppen. Har försökt gå lite djupare i vad detta kan bero på men det är ett djupt hål med mååånga gångar, dvs en sablans massa fakta som måste gås igenom, så jag valde att bara konstatera att så var det med det och det är bara att anpassa sig enligt bästa förmåga.

Vi som är lite äldre minns säkert hur man kunde behandla kroppen till synes utan konsekvens när man var ung. Så är inte längre fallet. Detta är väl egentligen inget som någon tycker är särskilt nytt eller konstigt men det verkar dock glömmas bort i de flesta resonemang jag ser föras.


Mvh,

-Alfred

Jag kan bara instämma i kören. Högt HB och EVF existerade inte för mig när jag var "ung" och "låg på". Nu får jag förhöjda värden bara av trt.
Citera
2018-12-05, 16:46
  #102
Avstängd
Gustav2adolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -KarlAlfred
Detta stämmer i regel gällande allt. Ju äldre man blir desto känsligare blir kroppen för yttre angrepp så att säga. Har själv erfarit detta under senaste 2 åren då mina metoder har tvingats uppdateras pga förändring i reaktion från kroppen. Har försökt gå lite djupare i vad detta kan bero på men det är ett djupt hål med mååånga gångar, dvs en sablans massa fakta som måste gås igenom, så jag valde att bara konstatera att så var det med det och det är bara att anpassa sig enligt bästa förmåga.

Vi som är lite äldre minns säkert hur man kunde behandla kroppen till synes utan konsekvens när man var ung. Så är inte längre fallet. Detta är väl egentligen inget som någon tycker är särskilt nytt eller konstigt men det verkar dock glömmas bort i de flesta resonemang jag ser föras.


Mvh,

-Alfred

Strax efter jag skrev detta inlägg fick ja återigen ( hände förra året med som du kanske minns ) hoppa av Primot . Hade legat på 500 mg ev ett tag men för att tömma lagret ( som gick ut i Mars 2019 ) innan jag drog utomlands så la jag mig på 1000 mg ev + 500 testo e och 300 EQ och låg så i 4v.
Började på att känna mig orkeslös, tappa aptiten och blev sinnesjukt trött. Så var och testa mig på werelabs och mycket riktigt så hade njurvärdena dragit iväg. Förr var inte 1000 mg Prim något bekymmer. NU andra året i rad så mäktar kroppen inte med det..
Nå väl hoppa av Primot låg kvar på testot och EQ och 10 dagar senare var jag tebax i slag igen. Värdena hade gått tebax och måendet var som de skulle.
Citera
2018-12-05, 22:48
  #103
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gustav2adolf
Strax efter jag skrev detta inlägg fick ja återigen ( hände förra året med som du kanske minns ) hoppa av Primot . Hade legat på 500 mg ev ett tag men för att tömma lagret ( som gick ut i Mars 2019 ) innan jag drog utomlands så la jag mig på 1000 mg ev + 500 testo e och 300 EQ och låg så i 4v.
Började på att känna mig orkeslös, tappa aptiten och blev sinnesjukt trött. Så var och testa mig på werelabs och mycket riktigt så hade njurvärdena dragit iväg. Förr var inte 1000 mg Prim något bekymmer. NU andra året i rad så mäktar kroppen inte med det..
Nå väl hoppa av Primot låg kvar på testot och EQ och 10 dagar senare var jag tebax i slag igen. Värdena hade gått tebax och måendet var som de skulle.

Ja du ser. Det är inte för inte att jag skriver såsom jag gör. Aja baja å skyll dig själv som ställde upp dosen till 1g primo ew igen trots mina råd. Du hade ju kunnat faxa över de till mig istället nu när Max har sålt slut haha.
Nåväl, skönt å höra att värdena återgick snabbt. EQ i kombination med primo kan ju även det ge en ökad skjuts så du kanske ska försöka undvika dessa två preparat i kombination framgent?

Ha det fint i Land of Smiles nu!

Mvh,

-Alfred
Citera
2022-07-04, 15:52
  #104
Medlem
Återupplivar en gammal tråd, hur har det gått för dig @PHONETiK?
Citera
2022-07-15, 07:01
  #105
Medlem
Leverproblem är bland de värsta man kan vara med om, tro mig. Har varit där. Åkte upp i 950+ i bilirubin. Jag klarade mig men kunde bara sova 1h om dagen samt ett äpple om dagen i 7 veckor på grund av den outhärdliga klådan. Gick ner 20 kilo.. såg ut som en jävla pinne efteråt. Säger som alla andra. Stoppa.me.allt förutom testo cruise. Direkt.
Citera
2022-07-15, 18:13
  #106
Moderator
Kraftkarls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jannesvanberg
Leverproblem är bland de värsta man kan vara med om, tro mig. Har varit där. Åkte upp i 950+ i bilirubin. Jag klarade mig men kunde bara sova 1h om dagen samt ett äpple om dagen i 7 veckor på grund av den outhärdliga klådan. Gick ner 20 kilo.. såg ut som en jävla pinne efteråt. Säger som alla andra. Stoppa.me.allt förutom testo cruise. Direkt.

Det du beskriver är ikterus, förmodligen sekundärt till akut leversvikt. Klådan orsakas av att gallstaser läcker ut i blodet, mycket påfrestande för de patienter som har leversjukdomar då det inte finns något effektiv behandling mot klådan.

Att AAS leder till ökade levertransaminaser är ett faktum, men det är ovanligt att det leder till parenkymskador eller leversvikt. Kan liknas vid en allergisk reaktion mot substanserna, oftast en överkänslighet mot läkemedel.
Citera
2022-07-18, 09:52
  #107
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kraftkarl
Det du beskriver är ikterus, förmodligen sekundärt till akut leversvikt. Klådan orsakas av att gallstaser läcker ut i blodet, mycket påfrestande för de patienter som har leversjukdomar då det inte finns något effektiv behandling mot klådan.

Att AAS leder till ökade levertransaminaser är ett faktum, men det är ovanligt att det leder till parenkymskador eller leversvikt. Kan liknas vid en allergisk reaktion mot substanserna, oftast en överkänslighet mot läkemedel.


Ah för ja hade i ASAT O ALAT 2,5 som högst men som sagt mitt bilirubin låg på 1000. Lunde hamnat i coma.

Det finns faktiskt behandling. Ja fick aferes. De renar blodet o tömmer de på.bilirubin efter en omgång gick de från 950 till 500 på en behandling men nästa dag låg.de på 900 igen så de vart mycke aferes för mig.
Citera
  • 8
  • 9

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback