Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 8
  • 9
2019-06-14, 01:03
  #97
Medlem
CompressorVanes avatar
För de där pengarna hade du
fått hur mycket ligga som helst i Thailand.
Åk dit, köp några förp kådisar
och kör utav ##*$$*+##%!!
Citera
2019-06-14, 07:14
  #98
Medlem
TacoKryddmixs avatar
Allt luktar troll om detta...

TS har i andra trådar från ungefär samma tid skrivit om fem års äktenskap och samboförhållande. Enligt denna tråden lägger han otroligt mycket tid på att skicka epost till kvinnor men i andra trådar skriver han att han bara använder datorn på arbetet. Om detta stämmer finns det i och för sig en anledning till den påstått låga lönen .

Utöver det skriver TS inlägg om hur kräsen han är i sängen, något en person som verkligen har problem med ensamhet inte är.
Citera
2019-06-14, 17:16
  #99
Medlem
kannske du är kräsen, 50 år som vill ha en 20 åring. kan fungera men då måste du ha utstrålning och kunna ragga vilket inte verkar fungera.

Kanske annonsera i en "vanlig" tidning? dejtingsidor är i allmänhet skräp och som några redan sagt så finns tjejer ute i verkliga livet. sen kanske du inte ska ha som mål att ha sex med dom och bli ihop efter 5 sekunder. du kanske ska försöka umgås lite som vänner så hon "falla" för dig?

De flesta tjejer blir rädda för äldre män som står och slickar sig om munnen och dreglar när dom går förbi.

du är 48år så du kanske ska fundera på att åka utomlands och knulla lite helt enkelt? varför har det aldrig blivit av?

sen verkar du ha en fantasi om hur det ska eller kommer att bli? det kommer aldrig hända verkligheten är inte samma sak som fantasin. fantisera gärna men tro inte att det ska slå in eller gå och vänta på "den rätte".
Citera
2019-06-25, 20:59
  #100
Medlem
YuriGagarins avatar
Till TS

Jag har en bekant som är ungefär i samma ålder och har en liknande syn på vad som är attraktivt hos kvinnor. Skillnaden är att han jobbar inom IT och har en hyfsat bra lön. Men likt dig kommer han inte få sig en tjej med den inställningen ni delar. Han ser väldigt alldaglig ut och kan inte föra sig kring kvinnor och är väldigt dömande om deras utseende. Han kommer aldrig få sig en 25-åring med en fitnesskropp som han trånar efter såvida hon inte är en hora.


Jag känner också en 70-årig pensionerad kulturarbetare som ser ut som en luffare, har alltid samma slitna svarta kläder på sig. Trots han ser ut som något som katten har släpat in så har alltid en kvinna på G. Givetvis inga 20-åringar...men kvinnor som säkerligen är 10-20 år yngre än han själv.

Skulle du kunna ändra din fokus till damer närmre din egen ålder, gärna inom kultursektorn, och göra något åt ditt självförtroende och din kvinnosyn så skulle du säkerligen få doppa i grytan regelbundet.

Lycka till!
Citera
2019-06-25, 21:38
  #101
Medlem
Man blir bara arg när man läser liknande, för bekymmer med sexliv är inte något vanligt för afrikanska män....

Afrikanska män behöver oftast inte göra något själv, då kvinnor själva ofta raggar upp dem för att få negerkuk.

Man blir förbannad, helt enkelt.

Att födas som afrikansk man är övervägande liktydigt med att man får knulla mycket....
Citera
2020-05-30, 16:16
  #102
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wolfheart3
Tack för kommentarer. Jag kan visst tänka mig någon 30-åring som vill ha barn, men över 40 blir svårt. Sedan har jag nog mer pengar och mer att ge 20-åringar än killar i deras egen ålder. Och det sägs att kvinnor varken bryr sig om pengar eller utseende om man kan charma dem på rätt sätt, vilket jag hoppas någon som lyckats kan tipsa mig om. Någon som provat olika cupidsidor och vet vilka som fungerar bäst? Dessa tjejer ser sällan så mycket till åldern som svenskor. Filippiner vet jag är svåra att få visum till att resa utomlands, men hur fungerar det i t.ex. Thailand med kostnader och så? Nog kan jag spara till en resa så småningom om det inte känns alltför chansartat. De jag chattat med där är faktiskt inte så svåra att nå. Och jag är ändå seriös och inte bara vill ha sex.
20 är för ungt. Sanna mina ord. Finns hur mycket tjejer eller damer som helst i världen. Kan vara jobbigt för vi ligger inte på samma plan. Min fru 33 jag 57 o det funkar bra men emellan åt kan det trögt.
Citera
2020-05-30, 16:20
  #103
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FakYuToo
Man blir bara arg när man läser liknande, för bekymmer med sexliv är inte något vanligt för afrikanska män....

Afrikanska män behöver oftast inte göra något själv, då kvinnor själva ofta raggar upp dem för att få negerkuk.

Man blir förbannad, helt enkelt.

Att födas som afrikansk man är övervägande liktydigt med att man får knulla mycket....

Yep för att få mat o husrum

Bilda familj och ha flick vänner i höger o vänster varv.
Livet är hårt kör hårt.
Citera
2020-05-30, 21:15
  #104
Medlem
CompressorVanes avatar
Fira med skumpa!
Citera
  • 8
  • 9

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback