Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-05-21, 12:46
  #13
Medlem
Provocative2.0s avatar
Ok. Den här trådstarten var inte vad jag förväntade mig när jag läste rubriken o med tanke på min ålder så kan jag inte ge råd i tonårsproblem.
Däremot så är jag intresserad av fenomenet som beskrivs.

Jag själv växte upp i Byhåla.
Det du beskriver var vardag där o glöm nu inte att detta var så länge sedan att mkna barn är äldre än dig.
Som 14/15-årig kille var det torka på tjejfronten då alla jämnåriga tjejer var upptagna med killar som var äldre o skulle man ge sig på att skaffa tjej så hade man fått ge sig på mellanstadiet.
Detta var inget speciellt för vår småstad utan det förekom även i den större staden som fanns några mil bort.
Därför blir jag förvånad varje gång dessa trådar dyker upp då det verkar ha skett en förändring sedan jag var tonåring.
Så därför ser jag inte problemet.
Däremot så ser jag självklart problem då jag sjäv blev 18 o fick fördelarna.
Men satan vad åldern kunde jävlas när man som 18-åring ville ut på lokal när flickvännen var 16 år gammal. I dag tillkommer även problemet med att det är åldersgräns på tobak. Både jag o min flickvän nyttjade nikotin. Hade det varit i dag så kan jag garantera att jag hade blivit cigarettlangare till både henne o alla hennes kompisar.
Citera
2018-05-21, 14:57
  #14
Medlem
infiltrants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fobbam
4 års skillnad och inte 5.
Ännu ''bättre''.
Det löser sig med tiden som jag skrev innan.
Citera
2018-05-21, 15:11
  #15
Medlem
TS är alltså en vuxen pundare som vill sätta på sin knarkarpolares 15-åriga lillsyrra?

Ja jävlar. Landsbygden alltså...
Citera
2018-05-21, 15:45
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SierraBlue
TS är alltså en vuxen pundare som vill sätta på sin knarkarpolares 15-åriga lillsyrra?

Ja jävlar. Landsbygden alltså...
Det var ju ett sätt att summera det.
Citera
2018-05-21, 15:49
  #17
Medlem
Imirons avatar
Du går ut gymnasiet och hon typ sjuan. Ja, om du nu tycker att det är rimligt så...
Citera
2018-05-21, 16:14
  #18
Medlem
Adelaides avatar
Låt inte dessa 4 år emellan förstöra ert förhållande om ni nu trivs så mycket med varandra. Kände en tjej när jag gick i högstadiet som var 15 och hennes pojkvän var 23. Visst blev det lite snea blickar de första gångerna, men sen verkade det va helt lugnt.
Citera
2018-05-21, 18:09
  #19
Medlem
infiltrants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SierraBlue
TS är alltså en vuxen pundare som vill sätta på sin knarkarpolares 15-åriga lillsyrra?

Ja jävlar. Landsbygden alltså...

Citat:
Ursprungligen postat av Fobbam
Det var ju ett sätt att summera det.

Jodå. Lite fundersamt, men låt nu TS ha kul
Citera
2018-05-22, 11:18
  #20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adelaide
Låt inte dessa 4 år emellan förstöra ert förhållande om ni nu trivs så mycket med varandra. Kände en tjej när jag gick i högstadiet som var 15 och hennes pojkvän var 23. Visst blev det lite snea blickar de första gångerna, men sen verkade det va helt lugnt.
Detta.

Sovit på saken och grubblat mer. Jag har bestämt mig för att ge detta en chans ändå, städa upp min akt lite och skita i vad andra tycker, hon verkar vara värd det
Citera
2018-05-22, 12:24
  #21
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fobbam
Detta.

Sovit på saken och grubblat mer. Jag har bestämt mig för att ge detta en chans ändå, städa upp min akt lite och skita i vad andra tycker, hon verkar vara värd det
Bra! Tycker att det är din chans att städa upp dig lite 😊.
Var rädd om henne. Hon är väldigt ung och din polares lillasyrra.
Lycka till!
Citera
2018-05-22, 16:28
  #22
Avstängd
SvettigMumins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoraF
Bra! Tycker att det är din chans att städa upp dig lite 😊.
Var rädd om henne. Hon är väldigt ung och din polares lillasyrra.
Lycka till!
Haha, städa upp sig. Han är redan nonchalant inför sina missbruksvanor, det intressanta är vad hon ser i honom. Eller om han är manipulativ.
Citera
2018-05-22, 22:27
  #23
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvettigMumin
Haha, städa upp sig. Han är redan nonchalant inför sina missbruksvanor, det intressanta är vad hon ser i honom. Eller om han är manipulativ.
Visst, missbrukare är som de är men möjligheten finns att TS som bara är 19 år kommer att styra upp sin tillvaro. Som jag skrev tidigare i tråden är det viktigaste att hon inte får alkohol, droger osv av honom.
Vad tycker du att TS ska göra då?
Citera
2018-05-25, 20:57
  #24
Medlem
PappasNyaKilles avatar
Eftersom du är pundare ska du givetvis hålla dig långt borta från alla kvinnor oavsett ålder tills du blivit ren och kan sköta dig.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback