Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-05-20, 23:29
  #1
Medlem
Min bror (16 år) hade tänkt införskaffa sig en vape och sluta röka (vilket jag tycker är en bra idé), någon som vet vart han kan köpa en vape i Malmö?


Du kanske undrar varför jag inte gör det åt honom, anledningen är att jag inte bor någonstans nära honom längre och inte har tid att åka till honom bara för att köpa en vape.
Citera
2018-05-20, 23:31
  #2
Medlem
Bizmarcks avatar
Vad är ”en vape” för nåt?
Citera
2018-05-20, 23:35
  #3
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bizmarck
Vad är ”en vape” för nåt?
Att "vape:a" innebär att man istället för att röka en cigg suger i sig en ånga som innehåller olika smaker och nikotin.

E-cigarett brukar det också kallas.
Citera
2018-05-20, 23:57
  #4
Medlem
pandapangs avatar
18-årsgräns på att köpa både hårdvara och juicer, så ingen seriös butik lär sälja något åt honom. Någon halvskum turkkiosk eller mindre nogräknad privatperson är nog de alternativ som finns, om han inte har någon i närheten som är nog gammal. I så fall finns iallafall esmokes butik i Malmö.
Citera
2018-05-21, 00:15
  #5
Medlem
infiltrants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pandapang
18-årsgräns på att köpa både hårdvara och juicer, så ingen seriös butik lär sälja något åt honom. Någon halvskum turkkiosk eller mindre nogräknad privatperson är nog de alternativ som finns, om han inte har någon i närheten som är nog gammal. I så fall finns iallafall esmokes butik i Malmö.
Det finns en esmokes i Lund.
Citera
2018-05-21, 03:27
  #6
Medlem
varje livs/kiosk säljer nog vape/e-cigg i Malmö.
Citera
2018-05-21, 05:19
  #7
Medlem
Köp på nätet.
Citera
2018-05-21, 12:22
  #8
Medlem
Mintafs avatar
Olagligt då han inte är 18. Lugnt för honom men du kan få lite skit om han golar ut dig.
Citera
2018-05-21, 15:32
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mintaf
Olagligt då han inte är 18. Lugnt för honom men du kan få lite skit om han golar ut dig.

Tror inte han gör det, jag litar på honom.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback