Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-05-29, 12:04
  #13
Medlem
Provocative2.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrDre86
Träffar överallt speciellt jobbet då eftersom jag jobbar ett jobb där jag träffar mycket människor. Tror att allt har med ustrålning att göra. När jag mår bra syns det utåt och då e jag glad och ger positiv energi och det attraherar tjejer tydligen.

Sista tiden har jag inte mått så bra och inte alls varit mig själv och då Blir det liksom inget blir som osynlig för tjejer.
Här ger du själv svaret.
Jag är precis likadan.
Bara för ett par dagar sedan upptäckte jag hur jag tydligen charmade upp en sjuksköterska för 1,5 år sedan.
Denna gång var jag där för såromläggning o käften gick i vanlig ordning. Eftersom sköterskorna gick iväg en stund så valde jag att undesöka funktionerna på den nya, elektriskt inställbara stolen när de kom tillbaka.
Mitt i såromläggningen så avbryter den ena mig i min monolog för att berätta att hon gav mig blod en gång.
Som sagt. Hon kom ihåg mig o det berodde knappast på ett gott minne.
Men detta har en röd tråd. Min sambo har tröttnat att påpeka att jag flirtar o har accepterat att jag är som jag är då det som uppfattas som flirt inte är menat som det.
Men en bra dag kan jag charma upp i stort sett vem som helst medan en dålig dag får fram kräkreflexer på andra människor.
Nu är jag som person en person som pendlar mellan ytterligheter. Men självklart stämmer dagsformen in på alla o just du skrev det själv.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback