Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Svara
2018-05-20, 21:49
  #1
Medlem
rotkiw123s avatar
ålder: 18
kön: Man
dos: ca 0,3g MDMA
tid: 5 timmar
I denna tripp-rapport ska jag försöka beskriva KÄNSLAN lite bättre till skillnad från mina andra rapporter

Denna tripp var sommaren 2017.
Ska nu berätta om första gången jag tog MDMA, vilket egentligen var av en slump då jag skulle köpa LSD men eftersom langaren hade slutsålt så bestämde jag mig för att köpa ett gram kristaller istället.
Hade läst på flashback att det skulle vara en fantastisk känsla så tänkte att kvällen ändå skulle vara räddad UTAN LSD.

KL 19.00
väl hemma så ringer jag dom 2 polarna som skulle vara med och ta LSD
Dom blir lite sura när dom ser att jag köpte MDMA istället men jag övertalar dom att dom inte kommer ångra sig. ''Nåväl vi har ju en 3a weed ändå'' säger dom och alla bombar ca 0,15g var.
Jag älskar att testa nya droger så jag blir väldigt exalterad i väntat på ruset och jag får lite fjärilar i magen, medans mina kompisar sitter i soffan och undrar hur vi ska röka holk utan något papper...
Så vi beger oss mot närmsta affär och köper någonting att rulla i.
KL 20.00
Medans vi går tillbaka kommenterar en av mina polare att han fortfarande inte märker minsta skillnad.
Sen BAM! jag får rysningar i hela kroppen, hela jag känns helt mysig och alla hjärtslag är helt fylla med euforiska känslor.
Vi lägger oss ner i gräset och alla börjar stöna och berätta att det har fan kickat in.
''fan va najs, fan va najs'' e det som kommer ur våra munnar i omlopp och mina kompisar tackar mig för att jag köpte MDMA och inte LSD, jag svarar att jag älskar dom också

20:30
När vi kommer hem till mig igen så sätter jag på Gimme! gimme! gimme! av abba på högsta volym i högtalaren och börjar dansa, vilket jag ALDRIG skulle få för mig i nyktert tillstånd. Allt känns så jävla underbart, allting är perfekt och varenda tanke som kommer upp i hjärnan gör mig bara glad.
Medans vi sitter i soffan och bara njuter av tillståndet som jag mycket gärna hade velat leva i för resten av mitt liv så tycker vi att nu är det fan dags för holk!
Innan vi går ut så bombar vi resten av kristallerna vilket betyder att vi nu tagit ungefär 0,3 gram var.

21:00
När vi är ute så ser jag hur mina kompisar har så mycket käkspänningar att det ser som att dom har ett överdrivet underbett och jag kommer på mig själv hur skönt det känns att spänna käken.
Vi sätter oss ner i gräset och tar fram holkarna. Och nu händer nått riktigt konstigt. Så fort jag börjar röka så känns det som att jag inte får i mig någon rök, så jag provar igen och suger ännu hårdare för att det ska funka.
jag blåser ut och det kommer VÄLDIGT mycket rök och jag känner hur jävla torr jag blev i halsen och munnen helt plötsligt. Jag fattar att det är tack vare MD:t som jag inte har någon känsel och fortsätter röka lite mer försiktigt.
Vi röker färdigt och börjar långsamt gå tillbaka.
Jag kollar runt och inspekterar min omgivning, allting är så fint och det känns som en film med högsta möjliga upplösningen och kvalitén är obeskrivligt bra.
Jag börjar också få små hallucinationer. När jag kollar ner på grusgången så ser det ut som en massa mario-figurer i 2D som ligger i rad ovanpå varandra i marken samtidigt som dom hackar framåt medans jag går. Och när jag kollar upp mot himlen så ser det ut som det är massa siffror och bokstäver som ligger tätt intill varandra längs med en vägg i en spiral.

Resten av ruset spenderar vi hemma hos mig där vi bara njuter och berättar för varandra hur mycket vi älskar varandra. Jag kände en enorm tillhörighet till mina kompisar, som om det var ödet som hade gjort så att vi träffades.

Detta var utan tvekan en av dom bästa upplevelserna i mitt liv. Jag vet att det kan låta sorgligt för att det var tack vare knark, men den känslan av att allting är perfekt och hur lycklig man känner sig är svår att slå.
Citera
2018-05-20, 21:55
  #2
Medlem
Hejhopens avatar
Det är inte sorgligt. På MD kan man verkligen sätt ord på hur mycket ens vänner betyder för en.
Citera
2018-05-20, 22:26
  #3
Medlem
Thubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotkiw123
Detta var utan tvekan en av dom bästa upplevelserna i mitt liv. Jag vet att det kan låta sorgligt för att det var tack vare knark, men den känslan av att allting är perfekt och hur lycklig man känner sig är svår att slå.
Knarket påminner oss om vilka underbara känslor som finns i våra sinnen och kroppar.
Visst går det bra att känna samma känslor utan knark, men ibland är det trevligt med lite hjälp på traven.
Citera
2018-05-20, 22:46
  #4
Medlem
rotkiw123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hejhopen
Det är inte sorgligt. På MD kan man verkligen sätt ord på hur mycket ens vänner betyder för en.
Ja det var så fint så jag nästan fick tårar.
Citera
2018-05-20, 22:48
  #5
Medlem
rotkiw123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thubbe
Knarket påminner oss om vilka underbara känslor som finns i våra sinnen och kroppar.
Visst går det bra att känna samma känslor utan knark, men ibland är det trevligt med lite hjälp på traven.
ja! Jag tycker att man borde uppleva vissa FANTASTISKA saker innan man dör.
Citera
2018-05-20, 23:05
  #6
Medlem
thomas287s avatar
Har själv aldrig testat MDMA men fy faaan, blir sugen när man läser alla dessa ljuvliga (md) rusrapporter!
Citera
2018-05-20, 23:30
  #7
Medlem
rotkiw123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thomas287
Har själv aldrig testat MDMA men fy faaan, blir sugen när man läser alla dessa ljuvliga (md) rusrapporter!
najs! Fick du hallucinationer?
Citera
2018-06-24, 02:39
  #8
Medlem
Kommer själv ihåg min första gång. Kom bara ihåg att ta uppehåll på minst en månad
Citera
2018-07-12, 22:33
  #9
Avstängd
RurikRusens avatar
Fan vad man får nostalgi av denna rapport
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback