Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-05-20, 19:44
  #1
Medlem
SampleOnes avatar
Hejsan!

Jag är på jakt efter en mikrovågsugn med knappsats, men det verkar som att de försvunnit helt och hållet. Är det någon som känner till någon eller var man kan beställa det? Vill helst inte ha vred och knappar för där ett klick/vred motsvarar 30 sekunder.

/Mvh
Citera
2018-05-20, 19:54
  #2
Medlem
Har du ens försökt att leta? Tog mig typ tio sekunder. Här finns 3st för under 1500.

https://www.elgiganten.se/catalog/vi...filter-sidebar
Citera
2018-05-20, 23:14
  #3
Medlem
SampleOnes avatar
Kan du länka? Antingen har du missförstått vad jag söker eller så ser jag inte de produkter du syftar på.

Knappsats = 0-9, likt en telefon alltså.
Citera
2018-05-20, 23:32
  #4
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SampleOne
Kan du länka? Antingen har du missförstått vad jag söker eller så ser jag inte de produkter du syftar på.

Knappsats = 0-9, likt en telefon alltså.

Verkar inte finnas längre, minns att jag hade en Husquarna med knappsats runt 1990. (kostade väl 10.000 i dagens pengar). Alla verkar ha vred eller saknar de vred, så bara knappsats typ +/-. Förstår att du exempelvis vill ha knappsats för att ställa in exakt "27 sekunder", något jag saknar på de nya med vred. -Ibland kommer man ju fram till en perfekt tidsinställning för en maträtt som inte går att ställa in med vred..
Citera
2018-05-21, 10:04
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SampleOne
Kan du länka? Antingen har du missförstått vad jag söker eller så ser jag inte de produkter du syftar på.

Knappsats = 0-9, likt en telefon alltså.
Då missförstod jag dig. Ber om ursäkt.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback