Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-06-22, 22:23
  #121
Medlem
Finns bara ett armband jag skulle kunna tänka mig att bära, och det är LV's Hockenheimarmband.

https://eu.louisvuitton.com/eng-e1/p...-canvas-013794

Tycker det är snyggt och inte för mycket. Jag har dock inga kläder som skulle passa detta, eller något annat, armband så jag står över.
Citera
2018-06-26, 15:59
  #122
Medlem
tuggishs avatar
Första gången jag såg den här trenden var väl en 5 år sedan (eller mer) på Stureplan. Då var det inne att kombinera många armband ihop med en kostym. Så för mig är detta motsatsen till white trash.

White trash är mer att tycka att det är bögigt och sen bära kedjor/länkar i guld eller silver.

Sen blev det inne att bära white trash smycken ihop med mer stekiga kläder för något år sedan. Gick faktiskt själv och köpte en ankarlänk i silver, samma typ av armband man körde under min uppväxt i förorten på 90-talet.

Sen finns det alltid den delen av landet som tycker att manligheten ligger i att boxa in sig själv så mycket som möjligt. Att ha endast klocka/vigselring samt alltid kort frisyr.
Citera
2020-07-21, 03:39
  #123
Medlem
subjectcloseds avatar
I vissa områden var det typiskt för Chilenska homosexulla. Vet inte om alla Chilenare med föera armband är det, men det är vad jag tolkar det som.
Citera
2020-07-21, 19:49
  #124
Medlem
LenaPauls avatar
Politiskt statement.
Dessa herrar är kommunister.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback