Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-05-20, 10:52
  #1
Medlem
Jag har placerat tråden här för att jag riktar mig till personer med musikalisk kunskap. Kan tyckas att det finns en viss politisk nyans men den är underordnad musikproduktionen i detta skede.

Låt: https://youtu.be/3O8D8MsyUS4

Artist: Eddie Meduza
Låt: Hoppla lilla åsna

Jag anser att denna låt behöver en uppdatering. Det är valtider och vår store ledare heter inte Göran nu utan Stefan. Vi är inte ”8 miljoner celler” i landet längre utan snarare 10.

Vore ju kul om någon (eller flera) av flashbacks alla musikgenier kunde göra en samtida version. Gärna seriöst. Samt göra den tillgänglig för folket (åsnan).

Det ska tilläggas att jag saknar forum och kanaler att marknadsföra nyversionen. Men det kan vi säkert hjälpas åt med? Ej heller har jag koll på juridiken vad som gäller för covers men det vet säkert ni.

Senare efter valet så kommer ev behovet av en ny version finnas. Så det kan vara bra att ha i åtanke för framtiden.

Så, har vi några här som tror sig kunna ro i land det här musikprojektet?
__________________
Senast redigerad av Insertnickname 2018-05-20 kl. 11:50. Anledning: Ändrat formulering
Citera
2018-06-06, 07:39
  #2
Medlem
Ingen?
Citera
2018-08-13, 21:22
  #3
Medlem
Finns det verkligen ingen talang som kan ta dig an detta?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback