Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-05-23, 22:18
  #13
Medlem
TitanDukes avatar
Men vänder mig till ett forum där inte personerna är 14 år oskuld och försöker vara som deras politiska korrekta vänster idoler .

Men lite humor bjöds det på.
Citera
2018-06-17, 18:15
  #14
Medlem
TitanDukes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TitanDuke
Kul att se vilken verklighetsuppfattning och förutfattade meningar en del mindre personer har. Men rolig är du . Var lite bredare.

Nej jag gillar min tränade kropp.

Verkligen är att visa inte är inskränkta och vill leva fria . Om ni får som ni vill så måste alla kunna var bi och leva med sina religiösa tyglar för här får vi inte vara fria. Och om man ska ha hjälp med en lista så ska den vara komplett så vi kan döma ut det vi inte gillar. Sen att kvinnor blir dödade för dom inte har ansiktet gömmt är bra för det är en annan kultur. Nä FB är fortfarande trasigt.
Citera
2018-07-06, 22:58
  #15
Medlem
Drinkycrows avatar
Låter skittråkigt. Ska man sitta där med timer eller? Nu har du gjort en minut låt oss återgå till spelet.
Bara säg vad du vill göra och så kan hon säga vad hon vill göra och sen gör ni det. Som vuxna människor.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback