Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-05-19, 22:50
  #1
Medlem
ja i denna video, ni kan se närmnare i kommentarerna vad som hänt men likesen va uppe i runt 1000 gick ner till runt 30 och sen till 0. varför vill man göra så på en video som påstås va så löjlig? oppinionbildning kanske?

https://www.youtube.com/watch?v=uf-AkLoYS3A
Citera
2018-05-20, 00:38
  #2
Medlem
kalkryggars avatar
Eller så var det aldrig några 1000 likes på videon.

Det är dom sjukaste konspirationsteoretiker du har att göra med och dom hittar på vad som helst och det varje dag. Blir du förvånad över att idioterna ser Youtube som en konspiration? Det är naturligt för dom.
Citera
2018-05-20, 00:49
  #3
Medlem
Frihetskrigets avatar
Det är vanligt att Youtube riggar likes. Jag har bevittnat det i realtid vid flera tillfällen på videor det har "stormat" kring. Manipulation i hundratusen-klassen. Oftast multikultipropaganda som råkat ut för stort folkligt missnöje. Hela mainstream-internet är mer eller mindre riggat nu. Google censurerar sina sök, Twitter censurerar konservativa röster, Youtube slår hårt med banhammaren, Facebook likaså osv.

Nu har jag inte tittat på videon du länkar till, så vad som specifikt sker i den får jag lämna okommenterat.
Citera
2018-05-20, 02:38
  #4
Medlem
Judinnas avatar
Snackar vi om fifflandet kring likes på Youtube eller enbart om Flat Earth-teorin?

Beviset på att YouTube fifflar med subscribers är iallafall en video på där denna snubbe likear sina egna kommentarer.
Orka. Det sker lagg osv också. Fan ska ni Flat Earthers göra åt saken? Gråta ännu mer? Stark av er.
Jag får fan notifications från folk jag aldrig hört om eller iallafall inte är subscribed till. OFTA.
Samt deras "händelser" (ny funktion).

Händer många andra videos som handlar om helt andra saker. Kan vara allt ifrån mainstream skit till detta.
Vad får man ut av att tycka synd om sig själv men inte göra något åt saken?
Citera
2018-05-20, 09:06
  #5
Moderator
Ruskigbusss avatar
Flat Earth diskuterar vi INTE i C&Y.
OT raderat.
Varningar utdelade.
/Mod
Citera
2018-05-20, 14:54
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Eller så var det aldrig några 1000 likes på videon.

Det är dom sjukaste konspirationsteoretiker du har att göra med och dom hittar på vad som helst och det varje dag. Blir du förvånad över att idioterna ser Youtube som en konspiration? Det är naturligt för dom.
jo det var den, jag såg det med egna ögon, och ganska tydligt att nått har hänt när videon har mer positiva kommentarer än likes.
Citat:
Ursprungligen postat av Judinna
Snackar vi om fifflandet kring likes på Youtube eller enbart om Flat Earth-teorin?

Beviset på att YouTube fifflar med subscribers är iallafall en video på där denna snubbe likear sina egna kommentarer.
Orka. Det sker lagg osv också. Fan ska ni Flat Earthers göra åt saken? Gråta ännu mer? Stark av er.
Jag får fan notifications från folk jag aldrig hört om eller iallafall inte är subscribed till. OFTA.
Samt deras "händelser" (ny funktion).

Händer många andra videos som handlar om helt andra saker. Kan vara allt ifrån mainstream skit till detta.
Vad får man ut av att tycka synd om sig själv men inte göra något åt saken?
vem tycker synd om sig sj jude? det är ingen annan än du som klagat vad jag ser.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback