Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2018-12-15, 07:33
  #25
Medlem
Ska man köpa en med automat eftersom fyrhjulsdrift inte känns så nödvändigt i staden. Vad anser ni?
Citera
2018-12-15, 07:44
  #26
Medlem
BigBusinesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tajttajt
Nu har jag haft min duster 18 ett tag, kan säga att jag ger den 10/10 betyg för priset man betalar.
Inget fel på den! Skön,drar lite bensin, stor utrymme, hög, snyggg.. Inget minus =)
Det är ingen bmw men jag betalar inte heller det priset, man får vad man betalar för och har man inte förväntningarna att den ska kännas som en bmw så kan jag varmt rekommendera er duster!

Intressant, det hade jag aldrig trott. Berätta mer, var och hur kör du, och vad är lite?
Citera
2018-12-15, 14:23
  #27
Medlem
miklons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaeste
Ska man köpa en med automat eftersom fyrhjulsdrift inte känns så nödvändigt i staden. Vad anser ni?

Så länge du inte måste kunna ta dig fram i alla lägen så har du nog mer glädje av automatlåda, ja. Moderna bilar har så bra antisladdsystem att de klarar av de allra flesta situationer även på vintern, så länge man inte kör som en galning.
Citera
2019-04-12, 22:55
  #28
Avstängd
Tammers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iclypso
Problemet med dustern är för mig är priset. Jag tycker det är för högt. Ska man ha basic saker som AC, 4x4, bensinmotor, så kostar den 150k. Förut var det närmare 170k men verkar ha fått en ny bensinmotor. Personligen så hade jag hellre köpt en begagnad bil istället av något annat märke för dom pengarna.
Köper du en några år gammal bil så har du inga garantier, vad som helst kan gå sönder på en bil efter 5-6 år: batteri, avgassystem, hjullager, bromsar och mycket annat.
En ny välutrustad Duster kostar 150k, ska de ha en Toyota RAV4 ed kommer det kosta dig det dubbla.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback