Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-06-21, 14:38
  #37
Medlem
Vad ger du phenom pharma för betyg?
Citera
2018-06-21, 18:02
  #38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zanderman
Vad ger du phenom pharma för betyg?
Har inget att jämföra med men:
* Fick världens PIP första injectionerna, första 2 men främst första. Kunde inte röra benet dagarna efter. Antagligen ovan muskel då jag inte kände av något senare under kuren.
* Lättflytande olja så lätt att suga upp och trycka in. Kunde trycka med orange nål.
* Grymt bra effekt! Från 12nmol till +55nmol, werlab läste inte högre.

Kommer inte testa något annat märke så länge det fungerar såhär.

Glad midsommar!
Citera
2018-06-22, 19:14
  #39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av saywhaat000
Tänkte nu ta och uppdatera vad som skett.

Har gått av kuren långt i förväg pga en hel del anledningar, bl a en viktig brud som kom i vägen. Men sen har resultatet varit långt över förväntan också på den korta tid jag körde så jag fann det ganska lätt att det var klokast att hoppa av och påbörja återhämtningen för att slutligen se ifall jag kommer behålla resultatet eller om det bara försvinner mtp det låga testot jag normalt har i mig.

Kurlängd: 8v eller om det blev 9v
Vikt: 77kg, 70kg vid start. Har ett par kilo fett på magen nu.
Prepp: Testo E 250mg/e5d
PCT: Påbörjas nu i helgen. 4v Nolva (40mg/20mg/20mg/20mg)
Tillskott: Laddat upp kreatin i kroppen, Vitaminer, PWO, Omega3, Roaccutane
Bieffekter: Acne rygg, axlar, ansikte, bröst(nu nästan helt borta), sjuk svettning, ökad kroppsbehåring. Ingen gyno har märks av.
Positivt: Mått jättebra! Pigg, alert och grymt fokus på gymmet. Fick ökad självförtroende vid vikterna och efter avslutad kur är man nu rädd för vikterna igen... Resultatet också helt galet på så kort tid samt låg risk.
Resultat: Ökade ca 30kg bänk, 50kg mark, 50kg squat.
Stats efter kur:(Ej maxat så möjligt något lägre då det är 1RM uträknat)
Bänk 130kg
Mark 210kg
Squat 150kg

Har inte tappat styrka utan ökar fortfarande i styrka även om det är tyngre nu, lite problem med ryggen som jag ska ge ledighet åt. Det har varit 11v tung träning vilket tar på kroppen.

Kur betyg: 10/10. Motivering: Gav mig den boost jag önskade och kommer garanterat gå på igen när jag har tid igen, målet är i höst. Testo E 250mg E5D + lågdos Dbol om det känns behövligt då.

Najs, fina resultat!
Hur länge hade du tränat innan du gick på kuren?
Citera
2018-06-24, 11:48
  #40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Torebjer-Karsten
Najs, fina resultat!
Hur länge hade du tränat innan du gick på kuren?
Har hållit på 1år och 2mån totalt under den här vändan, inget fuskande.
1/1 2017 --> 82kg
22/4 2018 --> 70kg
24/6 2018 --> 78kg

Känner redan nu att skadan är tillbaka i axeln och även fått känningar i rygg, knä och fötter vilket visar sig nu efter avslutad kur. Knappt känt ett dugg under kur men nu går jag på skit som kan vara orsak, speciellt roan(60mg/dag) som dödar leder.

Påbörjat PCT nu, 40mg nolva delat på 2 intag/dag.
* Korven levererar fortsatt.
* Ökad trötthet.
* Styrkan är än så länge kvar även om man får kämpa hårdare nu.
* Lite nedstämd psykiskt men ändå lugnare humör, fick ett par raseriutbrott under kur.
* Vilopuls gått ned från 82 till 66.

Ska försöka kötta på ordentligt den här veckan så kroppen inte går in i semester mode, bör ha väldigt låg testo nivå i kroppen så får börja kriga nu.
Citera
2018-06-30, 09:12
  #41
Medlem
Snabb uppdatering av PCT

Gått ned till 20mg Nolva.

Mår bra och styrkan är hyfsat bibehållen än så länge(inga ökningar däremot).

Sanslöst kåt, pigg som en mört, inga svettningar längre, extrem träningsvärk efter pass och med stora acne problem nu. Acnen har nu blivit PCTs svåraste bieffekt för annars känns jag som vanlig nu även om man tappat fokus på gymmet. Läste innan kur om mindervärdeskomplex efter avslutad kur och den skriver jag under på, inte alls samma självförtroende på gymmet längre men inget man lider av. Tar man hulkenmedel så är det en självklarhet att man blir psykiskt boostad.

Har fortfarande inte hunnit ta in vad ca 8v lågdos testo gjorde
Citera
2018-06-30, 22:11
  #42
Medlem
Tony_Tedeschis avatar
Har du inga mått att jämföra med?
Citera
2018-07-01, 10:31
  #43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av saywhaat000
Snabb uppdatering av PCT

Gått ned till 20mg Nolva.

Mår bra och styrkan är hyfsat bibehållen än så länge(inga ökningar däremot).

Sanslöst kåt, pigg som en mört, inga svettningar längre, extrem träningsvärk efter pass och med stora acne problem nu. Acnen har nu blivit PCTs svåraste bieffekt för annars känns jag som vanlig nu även om man tappat fokus på gymmet. Läste innan kur om mindervärdeskomplex efter avslutad kur och den skriver jag under på, inte alls samma självförtroende på gymmet längre men inget man lider av. Tar man hulkenmedel så är det en självklarhet att man blir psykiskt boostad.

Har fortfarande inte hunnit ta in vad ca 8v lågdos testo gjorde

Grattis till bra resultat!
Om det bara är 1-2 veckor sedan du gick av är det för tidigt för den riktiga svackan om den kommer på en så mild kur.
Citera
2018-07-01, 11:35
  #44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tony_Tedeschi
Har du inga mått att jämföra med?
Vad för mått tänker du på?

Citat:
Ursprungligen postat av Svemmpa
Grattis till bra resultat!
Om det bara är 1-2 veckor sedan du gick av är det för tidigt för den riktiga svackan om den kommer på en så mild kur.
Påbörjar min 4e vecka som natty, 6/6 sattes sista sticket.
Men Nolvan höjer väl min nivå så det är väl först efter 2mån jag kan känna mig säker.
Citera
2018-07-01, 11:45
  #45
Medlem
Tony_Tedeschis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saywhaat000
Vad för mått tänker du på?



Armar, ben, vader etc. Vikt på stången är inte allt.
Citera
2018-07-01, 12:22
  #46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tony_Tedeschi
Armar, ben, vader etc. Vikt på stången är inte allt.
Aha, nej inga mått tagna då jag gick in för 100% styrka och 0% massbygge Jag har inte ens räknat kosten, bara haft fokus på proteinrik mat och undvikit skräpmat/sprit.

Mer definierad trots uppgång på ~7kg men troligtvis 6kg vatten och kanske 1kg muskler på sin höjd, folk är naiva när de skriver om sina muskel gains. "Gick upp 10kg muskler"
Citera
2018-07-01, 13:14
  #47
Medlem
Tony_Tedeschis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saywhaat000
Aha, nej inga mått tagna då jag gick in för 100% styrka och 0% massbygge Jag har inte ens räknat kosten, bara haft fokus på proteinrik mat och undvikit skräpmat/sprit.

Mer definierad trots uppgång på ~7kg men troligtvis 6kg vatten och kanske 1kg muskler på sin höjd, folk är naiva när de skriver om sina muskel gains. "Gick upp 10kg muskler"

Ja tyvärr så har dom flesta guds genetik på flashback men det är inget att bry sig om. Viktigaste är att du är nöjd och om detta är din första kur så har du väldigt mycket att se fram emot i framtiden.
Citera
2018-07-02, 19:20
  #48
Medlem
Grymma ökningar
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback