Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-05-19, 11:48
  #1
Medlem
kaviarjannes avatar
Hej!

Har legat på Testo E 500mg e5d i drygt fem veckor, av tänkt kurlängd på 15v.
Tyckte från ca dag 10 att det verkade som att det var dålig fart i grejerna, har tidigare kört andra märken på samma prepp, på lägre doser och fått bättre resultat.

Har testat mig och har 54 nmol testo på 700mg/w dvs. rejält underdoserat skräp.
Givetvis har jag kontaktat säljaren och väntar på att se hur de vill lösa detta innan jag outar butiken och märket på grejerna.

Min fråga är således vad jag skall göra nu;

- Kliva av direkt, dra en PCT och hitta nytt prepp som är legit?
- Få tag i nytt prepp omgående och köra kuren ut med det nya?
- Minska doseringen från 500mg e5d till t.ex. 250mg e5d och "cruisa" tills jag får tag i nytt prepp?
- Få tag i nytt prepp och "börja om" hela kuren?

Har även en polare som kör samma olja men lägre dosering tillsammans med orala och han är inte heller nöjd även om han inte testat sig. Kan även tillägga att jag frontade första två med 750mg och ligger på 0.5mg adex eod.

Öppen för förslag då det är en klurig sits.
Tacksam för svar och med reservation för grötig text då jag är lite trött
Citera
2018-05-19, 19:53
  #2
Medlem
500 mg enanthate motsvarar 350 mg rent testo då estern tar upp 30% av volymen.
100mg testosteron enanthate innehåller 70mg rent testo... Värt att känna till.
Sedan är det ju ett jävla mörker med all UG skit.
Går ju inte att lita på någon längre...
Citera
2018-05-19, 19:57
  #3
Medlem
Enkelt du fortsätter på samma dos köper annat märke förlänger kuren 15v på det nya
Citera
2018-05-20, 19:35
  #4
Medlem
tj.s avatar
Om man går igång på tanken om att få varningar tilldelade sig kan man diskutera nätshoppar här. Om man inte har den masochistiska läggningen, och förstår regelverket, gör man det i den tråd som är avsedd för det.
/Mod
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback