Citat:
Ursprungligen postat av
MagnusBengtsen
Allt det här är intressant därför att det visar att vi som folk än så länge iallafall är helt och hållet besegrade. Vi finansierar invandringen. De som invandrar är många gånger fientliga. I riksdagen finns ett parti som fungerar som att fånga upp missnöjet men kan inte göra någonting. De andra partierna ansvarar för den fortsatta invandringen. Sverige islamiseras och motståndet är noll, kanske pga skräck inför terrorismen. Riksdagen och journalistkåren säljer in invandringen på olika sätt, indoktrinerar och medlöparna bland folket står på kö. Hur ett civiliserat Sverige ska överleva det här är det få oroliga som vet hur det ska gå till.
Men jag är fortfarande skeptisk till artikeln. Vem har gjort några intervjuer? Det kan vara uppdiktade saker.
Ja vi lever i en svensk variant av nordkorea.
Allt du protesterar mot blir du" hängd för" i media av våra nutida bödlar ( journalisterna)
För att Sverige och svensken skall överleva det här måste var och en börja bygga upp sin självkänsla och självförtroende för att sedan tillsammans göra motstånd.
Törs jag som kvinna agera så måste väl många andra klara av det också.
Nu är jag i och för sig explosiv och agerar men har full kontroll på mig själv just då. Efteråt skärrad och utpumpad.
Men föräldrar borde väl för sjutton klara av ha krav på rektorer.Stega in i skolan och kräva förändring. Går inte det så blir det kommunen. Funkar inte det, nästa instans, fungerar inget. Strejka! Ta hem barnen och kräv förändringar.
Anmäl skolan för urusel arbetsmiljö.Hot och våld mm. Arbetsmiljöverket eller något av alla urusla verk vi har..
Problemet är att svensken aldrig går samman och ställer upp för varandra.
När jag stegade in till rektorn visste alla att tjejen jag berättade om skapade problem. Både skola och andra föräldrar.
Ska man behöva gå själv alltid.
Jag kan tala ganska bra, inte rädd att stå där inför alla och prata bara jag känner stöd av fler.
Ingen ska sitta och låtsas peta skit under naglarna, titta upp i taket eller ner i golvet och jag finns inte. Varit med om sånt så många gånger att jag slutat prata ÅT andra.