Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-03-02, 20:12
  #181
Medlem
M Nordströms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gabrielle2
Jag tycker också att man skall fixa medborgargarden.
Polis, samhälle samt politiker skiter i oss och använder lagen mot oss.
Ett sätt att markera och säga ifrån.
Finns småstäder utan polis dessutom där invandrare härjar runt som de vill.
Kommunpolitiker är tjänstemän i grodkostym.
Fega krakar som hellre utsätter befolkningen för skit än att ta tag i problemen.
Behöver vi dem?
Att sitta och säga" jag bara väntar på att de skall döda mina pojkar" är lika idiotiskt som det de flata politikernas beteende är.
VÄNTAR!!!
Begravning först då!

Precis, samhällskontrakt är ju brutit.
Citera
2019-03-03, 02:19
  #182
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gabrielle2
Jag tycker också att man skall fixa medborgargarden.
Polis, samhälle samt politiker skiter i oss och använder lagen mot oss.
Ett sätt att markera och säga ifrån.
Finns småstäder utan polis dessutom där invandrare härjar runt som de vill.
Kommunpolitiker är tjänstemän i grodkostym.
Fega krakar som hellre utsätter befolkningen för skit än att ta tag i problemen.
Behöver vi dem?
Att sitta och säga" jag bara väntar på att de skall döda mina pojkar" är lika idiotiskt som det de flata politikernas beteende är.
VÄNTAR!!!
Begravning först då!


Ja det är på tiden att svenskar börjar beväpna sig så vi kan försvara oss mot den kulturella berikningen.
Citera
2019-03-03, 10:34
  #183
Medlem
gabrielle2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hundenmuhammed2
Ja det är på tiden att svenskar börjar beväpna sig så vi kan försvara oss mot den kulturella berikningen.
Då kommer polis enbart vara ute efter svensken. De kommer att cirkulera runt svenskar och hålla koll på dem så att de inte ger sig på våldsmännen. Synd om våldsmän av utländsk börd och allt hamnar under HMF- LAGEN , rasism enligt staten, oavsett gärningsmannens handling, vapeninnehav och idioteri.
Jag vet att invandraren är en fegis i kriminella kretsar. Verkar i grupper. Törs inte möta sitt offer ensam. Jag vägrar låtsas att jag inte ser sanningen. I h.....t heller. Säger det högt också.
Svensken är rättslös på grund av att alla instanser består utav fega krakar som håller med varandra, hur j....a sjukt det än är.
Den ene är fegare än den andre, ingen skyddar sin egna kollega, men de är också rättslösa och befinner sig under mediamaffians tillsyn.
Som jag ser på saken är det mediamaffian som har den största styrande makten i Sverige och i världen för övrigt.
Jag ser media som den största kriminella organisation utav alla kriminella organisationer.
Finns det ingen bättre lösning? Vapen kommer med all säkerhet mötas av vapen utav grövre kaliber än kniv och sten.
Medborgargarden för mig borde vara större grupper svenskar som skrämmer våldsmännen Finns till alltså!
Visar sig. Passar dig för f...n ungefär och mina pojkar rör du inte. Tar tillbaka reviret enkelt uttryck. Är gruppen invandrare 10 stycken, skall gruppen svenskar vara 30-40 stycken.

Polis samt övriga instanser skall inte få någon som helst anledning att hindra medborgargarden att finnas till. Ge inte lillfingret, ge fuck you fingret. Här är vi, har ni problem med det...
__________________
Senast redigerad av gabrielle2 2019-03-03 kl. 10:59.
Citera
2019-03-03, 11:19
  #184
Medlem
gabrielle2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sunimod
Ingen som ser sambandet till att det är kaos i länderna de kom ifrån?
Nu sprider "pesten" sig och smittar vårat land.

Det finns två alternativ, antingen lägger vi oss ned och tar emot eller gör något åt denna pest.

Listor med vilka som ska få knivas, fy faen vad illa det är ställt med Sverige.
Vi ligger redan ner, visar arslet med huvudet i sanden och med byxorna neddragna. Blir rövk.....e för fullt.
Verkar som att vi gillar den positionen.
Undergivna 24/7 puckon.
Ursäkta mig men så ser jag på saken.
Svenskens mentalitet är slå mig, piska mig, ta mig i arslet.
Ja det är riktigt j....a illa med svensken.
Ger oss inte ens ut och stoppar skiten. Sitter och gråter bakom ytterdörren.
Hur kan vi svenskar som är fler låta en relativt liten grupp styra över oss och vårt land.
Ibland tycker jag att svensken skall ha stenen i skallen. Krossa skallen på oss. Skynda på! Gör processen kort.
Eller res på dig. På med byxorna. Ta fram huvudet ur sanden.
Hur kan man sitta och säga " jag bara väntar på den dagen de dödar mina pojkar" ut med dig för f...n. Se till att de inte dödar din pojke medan du sitter där och väntar på döden och din sons öde.. Äcklig inställning.
__________________
Senast redigerad av gabrielle2 2019-03-03 kl. 11:22.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback