Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-05-19, 11:09
Medlem
M Nordströms avatar
Läste denna artikel med stor förundran. Föräldrarna har barn som blir misshandlade och trakasserade av invandrargäng. Av vad man får fram av artikeln så är föräldrarna helt maktlösa. Varför bildar dom inte medborgargarden och spöar upp dessa ligister som våldför sig på sina barn? för polisen verkar ju inte vara behjälplig när man läser artikeln.

Vidare kan man ju fråga sig varför politikerna i denna moderatstyrda kommun inte tar tag i problemet utan flyr det? Vad skulle ni göra om ni var dessa föräldrar?

Citat:
Våldet bland ungdomarna i Staffanstorp ökar oroväckande. Vapnen och metoderna blir allt grövre. Det är rån, trakasserier, misshandel, utpressning, hot och stigande spänningar mellan främst invandrarungdomar och svenska tonåringar. Föräldrar börjar först nu nätverka med varandra, men rädslan för gängen som ofta får förstärkning av beväpnade vuxna män från andra städer, är stor. Senast igår framkom att en dödslista med slumpvisa namn på svenska tonåringar tagits fram av en elev på Balderskolan. “De på listan ska knivhuggas”. Så illa som det är i Staffanstorp har det aldrig varit, säger en av de föräldrar jag pratar med.

http://katerinamagasin.se/staffansto...r-mina-pojkar/
Citera
2018-05-19, 11:19
Medlem
60% röstade på Moderaterna och Sossarna i valet till kommunen år 2014.

De har ju fått de lokalpolitiker som de röstat på. Och den politik de röstat på.

https://data.val.se/val/val2014/slut.../30/index.html

Endast 11% röstade på SD.

Vi får väl se hur det blir i höst. Gissar SD blir största eller näst största parti i många kommuner. Det är så satans illa där ute i många kommuner.

Moderaterna som styr Staffanstorp idag kommer tokrasa. Jag tror det blir minst omvända siffror i kommunen. SD får runt 35% medan Moderaterna får runt 10%.

Varför tar inte kommunpolitikerna tag i detta? Vad ska de göra? Det är nu lag på att ta emot nyanlända i kommunerna. De dumpar dom på trappan till stadshuset om de inte frivilligt tar emot dom.

I övrigt är det polisärt arbete att arbeta med våld och kriminalitet. Men det finns inte resurser till det i småkommunerna. Polisen är idag koncentrerad till de stora kommunerna.
Citera
2018-05-19, 11:20
Avstängd
Lacerdas avatar
Föräldrarna till invandrarungarna med sin slappa inställning till livet göder dessa avskum som misshandlar. Så jävla bisarrt läge vi lever i Europa. Man tar in folk från krigsdrabbade länder, konsekvensen blir att de vi räddar är de som plågar oss med rån och misshandel. Försök att få in det i skallen på politikerna och majoriteten av Svenska folket, mission impossible!
Citera
2018-05-19, 11:22
Medlem
politiker.ljugers avatar
Jag väntar jag med.... snart är det slut på lugnet och då visar det sig vilka som har organiserat sig bäst. Tror att NMR kommer att ligga steget före framför flyktingvurmande villaortsföräldrar som ropat rasist så fort någon bverättat ett stycke verklighet.
Citera
2018-05-19, 11:23
Medlem
321js avatar
Det är bara att rösta rätt så blir allting mycket bättre.

https://static.metro.se/06c/e7c/20180503_Malmo.pdf.pdf

Lööf hittar lösningar till allt. Förmodligen behövs det fler afghaner i Staffanstorp. Kommuner med för många "svenskar" skapar ofta en spiral av våld som inte går att bryta. Lööf kanske börjar utvisa "svenskar" till Afghanistan.

Lööf kanske kommer fram till slutsatsen att Afghanistan behöver "de våldsamma svenskarna".

https://www.youtube.com/watch?v=99VjCqtRiA0

"Lööf (C): 30 miljoner invandrare är inte omöjligt för Sverige"
Senast redigerad av 321j 2018-05-19 kl. 12:15.
Citera
2018-05-19, 11:25
Medlem
politiker.ljugers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 321j
Det är bara att rösta rätt så blir allting mycket bättre.

https://static.metro.se/06c/e7c/20180503_Malmo.pdf.pdf

Tror att förändring genom politik är aningens försent. Ska landet kunna resa sig upp ur den här skiten så behövs nog ett SD i majoritet och ökade befogenheter till polis och militär.
Citera
2018-05-19, 11:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M Nordström
Läste denna artikel med stor förundran...

Det är helt enkelt fas 2 i erövringen. De har skaffat sig ett brohuvud, och nu när ambitionerna växer gäller det att skaffa sig komplementära inkomstkällor. Även de genetiskt betingat underintelligenta och aggressiva kolonisatörerna inser att bidragsfasen nu börjar ta slut. Därför försöker de nu att beslagta värdbefolkningens ekonomiska tillgångar för att sedan inleda fas 3: fördrivning, och vid eventuellt motstånd, avlivning.

Det här är bara början. Fly eller gör motstånd!
Citera
2018-05-19, 11:40
Medlem
sherms avatar
I det läget måste man stridsträna och beväpna barnen så de kan försvara sig, för att inte tala om att förändra sina röstvanor till valdagen och då talar jag inte mellanmjölkens SD. Det skulle föräldrarna ha tänkt på innan.
Citera
2018-05-19, 11:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lacerda
Föräldrarna till invandrarungarna med sin slappa inställning till livet göder dessa avskum som misshandlar. Så jävla bisarrt läge vi lever i Europa. Man tar in folk från krigsdrabbade länder, konsekvensen blir att de vi räddar är de som plågar oss med rån och misshandel. Försök att få in det i skallen på politikerna och majoriteten av Svenska folket, mission impossible!

Ja, det är så bisarrt att man saknar ord. Vi betalar, de tar. De är GM och vi BO. Vem vid sina sunda vätskor tror att det kommer få fortsätta i all evinnerlighet?

Citat:
Ursprungligen postat av politiker.ljuger
Jag väntar jag med.... snart är det slut på lugnet och då visar det sig vilka som har organiserat sig bäst. Tror att NMR kommer att ligga steget före framför flyktingvurmande villaortsföräldrar som ropat rasist så fort någon bverättat ett stycke verklighet.

Min bild av flyktingvurmande villaortsföräldrar är att de betraktar invandrarna som sig själva som bara vill arbeta och göra rätt för sig. Barnen kanske har någon trevlig invandrarflicka eller rolig invandrarpojke i klassen. Kanske har man en inkvoterad städare på jobbet som hälsar vänligt. De våldsamma brotten ursäktar man med att det är så få och invandrarna skjuter på varandra. Bidragsfusket ser man mellan fingrarna på eftersom man själv fuskar med VAB och lite svartjobb hemma. Den dagen man själv drabbas i form av rån, barnen misshandlas, frugan trakasseras, man nekas vård, föräldrarna nekas äldreboende osv osv så börjar sanningen komma ifatt. Skulle man dessutom i jobbet plötsligt drabbas av dessa kravmaskiner så kan uppvaknandet bli bryskt.

Precis som du så tror jag att snart är det slut på lugnet, om man nu kan kalla dagens situation för lugn. Det skulle inte förvåna mig ett dugg om SD får egen majoritet i flera kommuner. Där gäller det att de har bra jurister vid sin sida så att staten inte kör över kommunerna. Det kommunala självstyret ska man vakta varje mm av.
Citera
2018-05-19, 11:47
Medlem
Sunimods avatar
Ingen som ser sambandet till att det är kaos i länderna de kom ifrån?
Nu sprider "pesten" sig och smittar vårat land.

Det finns två alternativ, antingen lägger vi oss ned och tar emot eller gör något åt denna pest.

Listor med vilka som ska få knivas, fy faen vad illa det är ställt med Sverige.
Citera
2018-05-19, 12:20
Medlem
AlwaysAllIns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M Nordström
Läste denna artikel med stor förundran. Föräldrarna har barn som blir misshandlade och trakasserade av invandrargäng. Av vad man får fram av artikeln så är föräldrarna helt maktlösa. Varför bildar dom inte medborgargarden och spöar upp dessa ligister som våldför sig på sina barn? för polisen verkar ju inte vara behjälplig när man läser artikeln.

Vidare kan man ju fråga sig varför politikerna i denna moderatstyrda kommun inte tar tag i problemet utan flyr det? Vad skulle ni göra om ni var dessa föräldrar?

Om man röstar för att ta in 2.5 miljoner med inavlade kaosmänniskor och blir förvånad över resultatet, hur djävla imbecill är man då?
Det här är det nya Sverige med mångkultur och runt 87% ville ha det så 2014.
Vad i helvete är det att förvånas över?
Vad är det som gör att de gnäller nu över sitt röstade resultat?

Nåja, vi får väl hoppas att de har det lite djävla enklare framför valurnan i höst.

Arma, ARMA djävla Sverige!
Citera
2018-05-19, 12:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Simmaellersjunk

Att rösta på ett visst parti handlar bara om hur man vill katalysera det oundvikliga, eller att försöka existera under olika grader av segregation fram till den slutliga urladdningen.

I USA finns det massor med folk som bara röstar efter en fråga. Rätten att bära vapen och att använda dom. Det är den enda fråga som egentligen har betydelse i Sverige också.

För som du korrekt säger - den slutliga urladdningen kommer - och det oavsett om vi beslutar om repatriering imorgon eller inte. Även under de få dagar som kan krävas för att militären ska gripa dom och köra ut dom ur landet, så hinner de döda och våldta en massa människor om dessa inte kan försvara sig.

Invandrarna har ingenting att förlora och de kan inte höja eller sänka sin status på något meningsfullt sätt. De lever i ett bidragsförsöjt limbo och när det tas bort så finns det ingenting de kan göra. De är maktlösa och tar ut sin frustration och sitt hat mot svenskar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in