Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-12-17, 10:12
  #481
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anderssonniklas62
Vem bryr sig ?

Jag gör av den enkla anledningen att programledarna flertalet gånger gett skenet av att de varit inlåsta (vilket hela programidén bygger på).
Citera
2018-12-17, 10:16
  #482
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Whatisthequestion
Jag gör av den enkla anledningen att programledarna flertalet gånger gett skenet av att de varit inlåsta (vilket hela programidén bygger på).

Klart det fuskas. Visste du inte det ?
Citera
2018-12-17, 10:20
  #483
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Whatisthequestion
Jag gör av den enkla anledningen att programledarna flertalet gånger gett skenet av att de varit inlåsta (vilket hela programidén bygger på).

Har svårt att tro att det är någon av programledarna som gjort det. Kan ju ha varit Peg, Hanna eller Aron som misstolkats som programledare när de snarare är sidekicks som inte är en del av inlåsningen.
Citera
2018-12-17, 10:46
  #484
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anderssonniklas62
Klart det fuskas. Visste du inte det ?

Nej, jag visste inte det. Har du bevis på att det fuskas?

Citat:
Ursprungligen postat av Zamor
Har svårt att tro att det är någon av programledarna som gjort det. Kan ju ha varit Peg, Hanna eller Aron som misstolkats som programledare när de snarare är sidekicks som inte är en del av inlåsningen.

Sant, för min källa var inte förstahandskälla och inga namn nämndes men tillräckligt intressant för att kolla upp närmare.
Citera
2018-12-17, 10:48
  #485
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Whatisthequestion
Nej, jag visste inte det. Har du bevis på att det fuskas?



Sant, för min källa var inte förstahandskälla och inga namn nämndes men tillräckligt intressant för att kolla upp närmare.

Ha ha bevis. Är det en rättegång. Självklart fuskas det. Är du så naiv så du tror något annat.
Citera
2018-12-17, 10:52
  #486
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anderssonniklas62
Ha ha bevis. Är det en rättegång. Självklart fuskas det. Är du så naiv så du tror något annat.

Okej, jag ska bara lita på dig för du sitter på sanningen och därför är alla som inte tror på dig naiva?

*host* pajas *host*
Citera
2018-12-17, 12:11
  #487
Avstängd
kattemakss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anderssonniklas62
Det hade hon säkert. Hon äter väl för övrigt en hel del. Hon har väl också gått upp några pannor de sista åren?

Ja, hon har också blivit någon form av "förortsrappare" utseendemässigt med säckiga kläder. Undra vilka tre PK-människor som blir programledare nästa år? Min gissning är att en är bög, en är flata (eller feminist) och en är neger/negress. Var knappt någon som gästade buren i år som inte var något av detta.
Citera
2018-12-17, 13:23
  #488
Medlem
Since88s avatar
Sätt in tre valfria från morgonpasset och det blir en rolig vecka. Kodjo vägrar och är klar med detta, så David, Viktor & Maria röstar jag på.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback