Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-05-17, 23:27
  #1
Medlem
Blev duktigt överraskad när jag såg denna:

https://www.gofundme.com/veronica-av...dical-recovery

En av de kändare skådisarna, Veronica Avluv, tigger alltså pengar efter en olycka.

Jag blev förvånad att hon inte drar in mer deg så att hon kan klara sig. Hon verkar ligga på de etablerade produktionsbolagen. Hennes man gick även bort för några år sen men det är ju inte säkert att hon fått några stålar om de haft pre-nup.

Vad kan man dra för slutsatser av detta?

1. Hon tjänar inte tillräckligt (för hennes leverne)?

2. Hon scammar?

3. Något missbruksrelaterat ligger bakom (droger, alkolhol etc)?

Hon verkar inte heller ha haft en fast bostad så de fasta utgifterna kan inte vara så stora. Har alltid sett henne som stabil och härlig. Men kanske får man tänka om?
Citera
2018-05-17, 23:35
  #2
Medlem
2560ps avatar
Du har inte tänkt tanken att det kanske spenderas en del pengar också? Folk med den livsstilen är väl inte direkt kända för att leva snålt, se hur det gick för John Holmes.
Citera
2018-05-17, 23:45
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2560p
Du har inte tänkt tanken att det kanske spenderas en del pengar också? Folk med den livsstilen är väl inte direkt kända för att leva snålt, se hur det gick för John Holmes.

Jo, men kanske trodde det var individuellt även i denna grupp. Kändes lite för banalt att generalisera men jag kanske får tänka om. Har även fått intrycket att Veronica är mogen, ansvarsfull, stabil och galen i sex

Att tigga pengar på en "fundraiser" sida känns lågt.
Citera
2018-05-17, 23:47
  #4
Medlem
De tjänar nog inga större summor, hur många betalar liksom för porr idag?
Citera
2018-05-17, 23:50
  #5
Medlem
2560ps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DurexPlayHeat
Jo, men kanske trodde det var individuellt även i denna grupp. Kändes lite för banalt att generalisera men jag kanske får tänka om. Har även fått intrycket att Veronica är mogen, ansvarsfull, stabil och galen i sex

Att tigga pengar på en "fundraiser" sida känns lågt.

Jag är antagligen för gammal för att veta vem damen i fråga är (iaf by name), men jag håller med.
Citera
2018-05-17, 23:56
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2560p
Jag är antagligen för gammal för att veta vem damen i fråga är (iaf by name), men jag håller med.

https://en.wikipedia.org/wiki/Veronica_Avluv

Alltså en av bästa i branschen i kategorien "MILF". Om man läser hennes resume blir det än mer mysko. Känns som att nåt inte står rätt till....
Citera
2018-05-18, 00:10
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DurexPlayHeat
https://en.wikipedia.org/wiki/Veronica_Avluv

Alltså en av bästa i branschen i kategorien "MILF". Om man läser hennes resume blir det än mer mysko. Känns som att nåt inte står rätt till....

Men vad är det som du inte fattar? Tror du man blir rik på porr? Det är inte 90-tal längre. Hur många känner du som faktiskt betalar för porr? Kolla Louis Theroux dokumentären om porrkrisen där dom berättar hur allt gick åt skogen på bara några år och pengarna försvann.
Citera
2018-05-18, 00:42
  #8
Medlem
konstits avatar
Det är väl på horandet vid sidan av porren som hon lever av... Filmandet är kort sagt bara promotion.

Försök hora när botoxen rinner ut ur ärren från en bilolycka... Nä.
Citera
2018-05-18, 12:20
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lord_Stalin
Men vad är det som du inte fattar? Tror du man blir rik på porr? Det är inte 90-tal längre. Hur många känner du som faktiskt betalar för porr? Kolla Louis Theroux dokumentären om porrkrisen där dom berättar hur allt gick åt skogen på bara några år och pengarna försvann.
Porrindustrin omsätter fortfarande enorma summor, jag tror att ett mycket större problem är att det är mycket flera som skall dela på kakan än det far förr.
Citera
2018-05-18, 13:03
  #10
Medlem
kalkryggars avatar
Sjukvården i USA kan kosta fantasisummor. Jag känner en amerikan som var en framgångsrik företagare. Han bloggade lite om entreprenörskap och hur han investerade sina miljoner dollars.

Sen fick han cancer och genomgick först en behandling för att sedan få tillbaka cancern. Då sa läkaren att han bara såg en möjlig chans för överlevnad och det var att genomgå en speciell behandling. Men redan då hade han sålt allt han ägde och spenderat alla pengar på vården och det fanns inte en enda dollar kvar för att få en plats i den behandling som doktorn sa var enda möjligheten.

Det blev fundraiser-grejen för honom också men att samla ihop ett par miljoner dollar som behövdes gick helt enkelt inte och han fick inte den vård han behövde. Nu är han död. Tänk på det innan ni röstar på Moderaterna era svin.

Citat:
Ursprungligen postat av konstit

Försök hora när botoxen rinner ut ur ärren från en bilolycka... Nä.

Hahaha...bästa kommentaren jag läst på länge.
Citera
2018-05-18, 13:09
  #11
Medlem
Milldues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord_Stalin
De tjänar nog inga större summor, hur många betalar liksom för porr idag?

Stämmer nog väldigt bra. Det är svårt att försörja sig på att göra porr nu för tiden. Konkurrensen är stenhård och vad gäller "normalporr" så är det nästintill omöjligt det finns helt enkelt för stort utbud av aktriser som vill göra porr. Det duger som bäst till att få in lite extra slantar för någon oförutsedd händelse.

De som ställer upp på mer udda porr får bättre betalt men då är även efterfrågan hos publiken mindre.
Nu när var och varannan har en HD kamera så finns det en uppsjö av amatörporr att tillgå gratis dessutom och från alla länder på jorden. Ingen betalar längre för proffsinspelade filmer med kända aktriser.

De gamla öststaterna ger ut massor med porrfilmer och deras "skådespelare" får antingen agera gratis via tvång utpressning eller med väldigt låga ersättningar.
Citera
2018-05-18, 13:16
  #12
Medlem
kraftfoders avatar
Bilolycka alltså?
Visst kostar vården pengar "direkt ur plånkan" i USA och inte via skattsedeln som i Sverige, men trafikförsäkringar måste man ju ha i USA också? -Betalar dessa inte vården?

Jag vet att jag hade obligatorisk trafikförsäkring när jag bodde i USA..

-Det kanske inte alls handlar om bilolycka, utan om att hon ramlat på fyllan, eller blivit misshandlad? (Eller skönhetsoperation som gått totalfel som någon kvacksalvare utfört?)
Anar ugglor i mossen!
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback