Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2018-05-20, 12:18
  #25
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vokkb
Haha jösses, den där nacktatueringen måste ju vara självaste epitomet på 2015-andan. Kan man förmoda att Björn fick 58 likes på Facebook och ragg på en SVT-journalist på Tinder? Mission complete.

Påminner mig om denna intervjun med Johan Lindeberg från 2015, precis samma grej som tog över stora delar av samhället då. En slags "trend-godhets-nevros" som förefaller totalt sliskig idag. Kändisar som åker ner till Balkan för att "se med egna ögon", tilltala sitt ego genom att delta i pseudoverkliga scenarion, att ombesörja sitt personliga varumärke. Blä.

https://www.resume.se/nyheter/artikl...k-hand-i-hand/

Ja, för mig är nog den där nacktatueringen symbolen för höjdpunkten av 2015 års totala galenskap och vanvett. Det fanns liksom inga gränser för hur dumt något kunde bli, och ju dummare det var desto mer jublade och applåderade våra värdelösa s.k "journalister".

Man kan ju delvis skratta åt eländet men de här människorna har åsamkat så mycket skada på Sverige att det inte är roligt. Vi kommer leva med sviterna av "öppna era hjärtan" i många, många år framöver. Förmodligen för alltid.

Det skulle behövas ställas samman ett verk som dokumenterar galenskaperna från den här tiden. Björn Ödman skulle kunna pryda omslaget.
Citera
2019-06-29, 18:31
  #26
Medlem
dacks avatar
Ja vad hände med Refugees welcome?
Vart blev alla jävla svin av som har fördärvat landet Sverige till skit för all framtid.
Ja kan man samla ihop tiotusentals och manifestera i dom stora städerna så är det ju något skumt att ingen uttalar sig om vad rörelsen gör idag för att ta hand om sina flyktingar.
Citera
2019-06-29, 20:46
  #27
Medlem
TraXzmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pungsving
Det är inte så viktigt. Gruppen bakom finns kvar, dvs de korkade svenskarna, redo att skada Sverige och friheten på nytt när chansen ges. Många ska rösta på S eller C i valet. Det är kört.

Vad tråkigt och märkligt att hela tiden ha en diabolisk vilja att rasera Sverige till allt värre och sämre tider ... dom vill verkligen skada svenska folket kollektivt, men när ska dom få betala för det själv ? Kan dom inte få betala själv om dom vill så gärna ha "drogen" för obehörig invasion ?
Citera
2019-06-29, 20:51
  #28
Medlem
PlutoniumPinnars avatar
När jag var i Hamburg förra veckan såg jag ett smutsigt tält mitt i centrum med ”REFUGEES WELCOME” slarvigt påmålat. Det stod två piercade afamuppar utanför som pratade hetsigt med en säkerhetsvakt bredvid dem. Festen var slut antog jag
Citera
2019-06-29, 20:56
  #29
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Dom har väl fullt upp med att suga refugeekukar. Det kom ganska många idioter.
Citera
2019-06-29, 21:02
  #30
Medlem
TraXzmans avatar
Naturligtvis har dom insett hur korkat det var i syftet med "refugees welcome" som inte kan vara annat än att dom skulle kunna bidra till landet och välfärden... vilket alldrig hände eller händer utan tvärtom blev det

Så av humanitära skäl för landet är det ett botten bluff köp som dränerar statskassan - skatten
Citera
2019-06-29, 21:09
  #31
Avstängd
En vanlig grej folk gör när de inser att de har gjort väldigt fel är att fokusera på sport istället.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback