Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-05-17, 13:04
  #1
Medlem
Hej

Jag skulle vilja köpa en laptop. Kraven är egentligen bara att jag kan lira football manager på den utan för långa laddningstider. Så billig som möjligt.

Detta är minimumkraven nedan:
Har dock svårt att förstå(Kör bara konsolspel annars) vad nedan innebär och vad som är bättre eller sämre.

Någon som har ngt att rekommendera?


System requirements
Minimal requirements
Processor Intel Pentium 4, Intel Core or AMD Athlon – 2.2 GHz +
Graphics Intel GMA X4500, NVIDIA GeForce 9600M GT or AMD/ATI Mobility Radeon HD 3650 – 256MB VRAM
Memory 2 GB RAM
Disk space 7 GB
Citera
2018-05-17, 16:26
  #2
Medlem
sp1rits avatar
Problemet med frågeställningen är att vi inte vet vad du anser är för långa laddningstider. Systemkraven du listat nedan är riktigt låga, och kommer därmed ge långa laddningstider.
Sen beror det ju mkt på inställningar i spelet, ska du spela en aktiva liga med liten databas, eller ska du ladda allt som finns, inklusive danska division 4, så skiljer sig ju kraven markant.
Citera
2018-05-17, 16:32
  #3
Medlem
Hej

Oj, svårt att tänka vad jag menar med långa laddningstider, behöver inte vara suoersnabbt med inte heller att jag kan gå och göra en kopp te varje gång en match avslutas.. Men typ 6 spelbara länder och 8 spelbara ligor(Championship och superettan)
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback