Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-05-17, 06:37
  #1
Medlem
BeachBobs avatar
Hur ringa från Belgrad till Sverige
Min kompis och jag har fått låna en lägenhet i Belgrad av en släkting och vi planerar att åka ner och bo där i två månader. Men hur ringer man till Sverige bäst inte med skype eller viber, finns det kontantkort, vilket internet är bäst, och vad är priset för ovanstående på ett ungefär.
Citera
2018-05-17, 12:16
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Hur ringa från Belgrad till Sverige
Min kompis och jag har fått låna en lägenhet i Belgrad av en släkting och vi planerar att åka ner och bo där i två månader. Men hur ringer man till Sverige bäst inte med skype eller viber, finns det kontantkort, vilket internet är bäst, och vad är priset för ovanstående på ett ungefär.

Köp kontantkort på plats, fyll på efterhand. Det är inget u-land du ska till.
Citera
2018-05-17, 15:59
  #3
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PatricHbg
Köp kontantkort på plats, fyll på efterhand. Det är inget u-land du ska till.
Har aldrig varit på Balkan så vet bara vad mina kompisar har sagt. Kontantkort någon nämnde att comviq är extremt dyrt att ringa med och det stämmer nog. Ser att priset per minut är 6.90 till Sverige. Har du något tips på vilken leverantör som har kontantkort och som funkar bra?
Citera
2018-05-23, 22:25
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Har aldrig varit på Balkan så vet bara vad mina kompisar har sagt. Kontantkort någon nämnde att comviq är extremt dyrt att ringa med och det stämmer nog. Ser att priset per minut är 6.90 till Sverige. Har du något tips på vilken leverantör som har kontantkort och som funkar bra?
Skaffa ett kontantkort från MTS i Serbien så får du X antal gratis minuter att ringa för. Tror det var 60 eller 120.

https://www.mts.rs/privatni/mobilna/pripejd/touristsim
Citera
2018-05-24, 06:54
  #5
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kamratuppfostran
Skaffa ett kontantkort från MTS i Serbien så får du X antal gratis minuter att ringa för. Tror det var 60 eller 120.

https://www.mts.rs/privatni/mobilna/pripejd/touristsim
Supertips tackar och bugar.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback