Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-05-17, 00:08
  #13
Medlem
GormDenGamles avatar
Slänger smällare och skjuter raketer. Männen då. Kvinnorna får inte gå ut.
Citera
2018-05-17, 01:04
  #14
Medlem
Skunken666s avatar
Kvinnorna hålls inlåsta i hemmen.
Männen samlas på lokal och röker braj medans småpojkar dansar för männen som sedan tjafsar sinsemellan om vilken pojke de skall sodomera när de dansat färdigt.

En typiskt fin kultur som är viktig att importera så att den kan berika det annars så trista landet Sverige!

Citera
2018-05-17, 03:09
  #15
Medlem
Heauxms avatar
Alltså ungdomar kan ha privata hemma fester med varandra och i vissa mera progressiva områden t.ex Kurdistan finns det enstaka nattklubbar.
Dock är det väldigt populärt och vanligt att man köper med sig bärs, tar med sig en liten grill och hinkar/grillar hela natten oftast uppe på ett berg och klickande över staden eller byn.
Citera
2018-05-17, 07:13
  #16
Medlem
Banangurkazzs avatar
Många muslimer dricker , det är inte förbjudet dricka för att du är en muslim. När jag var i Kairo så besökte jag många pubar. Där satt det många muslimer och drack öl.
Citera
2018-05-17, 08:01
  #17
Medlem
S.O.Stolps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Banangurkazz
Många muslimer dricker , det är inte förbjudet dricka för att du är en muslim. När jag var i Kairo så besökte jag många pubar. Där satt det många muslimer och drack öl.
Jo, alkohol är haram, dvs förbjudet. Sen att vissa dricker ändå är deras problem.

Att "festa" innebär för muslimer att sitta i ring (utan kvinnor) och röka vattenpipa.

Tacka fan för att dom går bananas när dom kommer hit.
Citera
2018-05-17, 08:04
  #18
Medlem
Banangurkazzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S.O.Stolp
Jo, alkohol är haram, dvs förbjudet. Sen att vissa dricker ändå är deras problem.

Att "festa" innebär för muslimer att sitta i ring (utan kvinnor) och röka vattenpipa.

Tacka fan för att dom går bananas när dom kommer hit.
Alla muslimer (de vettiga muslimerna) följer inte en sagobok men de är ändå muslimer.
Citera
2018-05-17, 18:50
  #19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kreaturos
Hej jag undrar om någon här vet hur en vanlig utgång brukar se ut i typ Bagdad eller något annat muslimsk land.
Då dom inte dricker alkohol och förmodligen inte finns några kvinnor där, eller finns de? Är det horor isof? Så borde det vara väldigt tråkigt att festa i såna länder. Eller tar dom droger och röker på i sina vattenpipor? Finns de äns nattklubbar där?
Någon som har erfarenhet av detta?

Man sätter på gubbarna en ögonbindel. Sen för man in en get och en nioårig kille. Efter 10 minuters analsex får de gissa vem som var geten.
Citera
2018-05-17, 20:28
  #20
Medlem
sajebiss avatar
Här är det fest i Afghanistan.......

https://www.youtube.com/watch?v=zNUxq8rI6lM
Citera
2018-05-17, 20:47
  #21
Medlem
Dom brukar väl bli stenade där
Citera
2018-05-17, 20:54
  #22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KristenTjackfabrik
Dom brukar väl bli stenade där
De har festival på västbanken nu. När USA flyttade ambassaden så knackar männen dörr och jagar upp de pojkar som inte är med på festivalen, riskerar bli ihjälskjutna och kasta sten. Annars är de inte trogna muslimer. Där är det fest. Så ser det väl ut för de flesta muslimer. Stenkastning på "festivalområdet" är riktig fest.
Citera
2018-05-18, 12:10
  #23
Medlem
400Bens avatar
Hur de firar?

Ja dans, sång, sällskap, mat, dryck, rökning alkohol, musik osv osv.

Citera
2018-10-22, 20:56
  #24
Medlem
Gubbens avatar
I Iran kan man köpa Finlandia Vodka i vanlig butik.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback