Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2018-05-19, 09:51
  #25
Medlem
Testa att komma dit lite tidigare, eller senare. Kommer du dit tidigare och snor racket så kommer du att rubba den här byggarens cirklar fullständigt. Skulle inte bli förvånad om han ber att få köra emellan, sen är isen bruten.
Citera
2018-05-19, 14:01
  #26
Medlem
trailblasers avatar
Tack för all input.
Jag tror helt enkelt inte att den här personen har en aning om att det kan vara stötande att ockupera ett rack i 1.5 tim.
Han ser ut som en spegelbild av Stig Helmer Olsson. Shortsen upp till bröstvårtorna sedan har han de kraftigaste raggsockarna jag någonsin sett. Det är en bedrift bara det i denna värmen.

Idag hände en intressant grej. Jag frågade hur länge han hade tänkt att köra på ställningen, på ett trevligt sätt så klart. Svaret jag fick var "men ta den då!", sen gick han där ifrån. Seriöst skum person. Skulle ni sett denna episoden hade ni garvat ihjäl er.
Citera
2018-05-19, 14:32
  #27
Medlem
Tajger66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slackoff
Drömbilden är att folk håller käft och sköter sitt snabbt och koncist och låter mig vara.

Babblande styrkelyftare är fan det värsta som finns.
Har stött på dom och de kan förstöra min vila mellan seten bla. Bävar för att börja på ett svenskt gym när jag läser denna tråd.
Citera
2018-05-19, 15:42
  #28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tajger66
Har stött på dom och de kan förstöra min vila mellan seten bla. Bävar för att börja på ett svenskt gym när jag läser denna tråd.
Sverige är nog det landet där folk sköter sig själva mest.

Iaf egna erfarenheter av Asien, syd Europa och USA.
Citera
2018-05-19, 15:59
  #29
Medlem
Pocarisweats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trailblaser
Tack för all input.
Jag tror helt enkelt inte att den här personen har en aning om att det kan vara stötande att ockupera ett rack i 1.5 tim.
Han ser ut som en spegelbild av Stig Helmer Olsson. Shortsen upp till bröstvårtorna sedan har han de kraftigaste raggsockarna jag någonsin sett. Det är en bedrift bara det i denna värmen.

Idag hände en intressant grej. Jag frågade hur länge han hade tänkt att köra på ställningen, på ett trevligt sätt så klart. Svaret jag fick var "men ta den då!", sen gick han där ifrån. Seriöst skum person. Skulle ni sett denna episoden hade ni garvat ihjäl er.

Hur tänker du lägga upp det nästa gång? Fråga honom igen och ett moment 22 uppstår "men ta den då!" ??? Skulle sagt på äkta svenskt baner "Vi kan dela. Att dela är kul. Låt oss dela och så har vi sex i dusc..." Nä, bara skoja men fick inte direkt intrycket av vad du beskrev först att han skulle vara någon "Stig Helmer" direkt, men ja. Kul att det löste sig ahahahahah.
Citera
2018-05-20, 00:59
  #30
Medlem
libbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trailblaser
Tack för all input.
Jag tror helt enkelt inte att den här personen har en aning om att det kan vara stötande att ockupera ett rack i 1.5 tim.
Han ser ut som en spegelbild av Stig Helmer Olsson. Shortsen upp till bröstvårtorna sedan har han de kraftigaste raggsockarna jag någonsin sett. Det är en bedrift bara det i denna värmen.

Idag hände en intressant grej. Jag frågade hur länge han hade tänkt att köra på ställningen, på ett trevligt sätt så klart. Svaret jag fick var "men ta den då!", sen gick han där ifrån. Seriöst skum person. Skulle ni sett denna episoden hade ni garvat ihjäl er.

Han kanske är konflikträdd. Hur var din approach?

Nästa gång du ser han så fråga istället om du kan dela?
Alltid bättre att börja med att fråga om dela för att öppna upp för enklare dialog.

Dessutom brukar många ha en tendens att träna "klart" efter något set bara när man väl börjat dela.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback