Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-05-16, 13:08
  #1
Medlem
Tjena!

Vill börja med att passa på att köra en stor fet gröning till Mshop som blev över förväntan! Stort +!

Nu är det dags igen efter man tappat motivation och lite skit hände i livet så har jag nu gått på från att ha varit av i 2 år.

Min senaste kur bestod av ca 262 mg mast a, 262 mg tren a och 450 testo P EW och jag tryckte EoD.

Kuren blev lyckad och det var första gången på tren vilket var spännande!

2 år har passerat och jag har ändå trots att jag inte tränat speciellt mycket eller vart ON så har jag behållt en stor grund och ser redan sjuka resultat efter 1 vecka sedan jag börja med min kur.

Min nuvarande kur som det är 7 veckor kvar på består av:

0.8 ML cutviron ED
0.4 ML Testo P ED

Vilket blir 280 MG Tren A 280 MG Mast A samt 560 Teso P EW.

Skillnaden är lite högre dos, ett annat bättre märke, samt att jag nu provar att skjuta ED istället för EOD då jag har läst en hel del om att är bättre, men det är tveksamt samtidigt så det är ett litet expriment.

Stats:
25-28 år gammal
170 bänk
270 mark
190 kg Knäböj.

Dessa är lite gamla stats, nu kör jag lite mer lättare vikter och fokuserar på min fysik och bli helt slät.
Vet inte vad jag har för kroppsfett, men efter att vart vattnig och lite tjockis ett tag så börjar magrutor komma fram samt ådror över hela armarna och jag börjar redan bli sjukt vaskulär, så jag ska hålla er uppdaterade om denna kuren!

Uppskattar all feedback!

Ha det gott och fan att det kom så mycket värme precis när man gick ON..
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback