Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-05-16, 12:54
  #1
Medlem
Jag har varit i Sundbyberg några gånger. Gågatan är ganska behaglig men sedan innan man kommer till tunnelbaneingången så ligger det en restaurang eller pub som heter Falconer Pub. Varje gång jag har gått förbi denna har jag fått extremt dåliga vibbar. Känns som ett hak nere på den absoluta nollpunkten. Jag har inte varit inne då utsidan i sig är så jävla äcklig och precis alla som sitter där ser ut som alkoholister, knarkare och småkriminella. Har jag fel? Är det någon som har koll på detta ställe?
Citera
2018-05-16, 13:57
  #2
Medlem
mau5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PooSausage
Jag har varit i Sundbyberg några gånger. Gågatan är ganska behaglig men sedan innan man kommer till tunnelbaneingången så ligger det en restaurang eller pub som heter Falconer Pub. Varje gång jag har gått förbi denna har jag fått extremt dåliga vibbar. Känns som ett hak nere på den absoluta nollpunkten. Jag har inte varit inne då utsidan i sig är så jävla äcklig och precis alla som sitter där ser ut som alkoholister, knarkare och småkriminella. Har jag fel? Är det någon som har koll på detta ställe?
Det är väl bara att googla puben och kolla recensioner? Vad jag har läst så ser det ut att vara ett lokalt alkishak. Men du får ju göra din egna bedömning.
Citera
2018-05-16, 14:07
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PooSausage
Jag har varit i Sundbyberg några gånger. Gågatan är ganska behaglig men sedan innan man kommer till tunnelbaneingången så ligger det en restaurang eller pub som heter Falconer Pub. Varje gång jag har gått förbi denna har jag fått extremt dåliga vibbar. Känns som ett hak nere på den absoluta nollpunkten. Jag har inte varit inne då utsidan i sig är så jävla äcklig och precis alla som sitter där ser ut som alkoholister, knarkare och småkriminella. Har jag fel? Är det någon som har koll på detta ställe?

Ja.a du, bajskorv - det är inte världens bästa ställe men det är rätt hyffsat - faktiskt. Bättre än det skenbara intryck du fått. Sett som "sunkhak" så är de i lyxklass, jämförelsevis.
Citera
2018-05-16, 14:24
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PooSausage
Jag har varit i Sundbyberg några gånger. Gågatan är ganska behaglig men sedan innan man kommer till tunnelbaneingången så ligger det en restaurang eller pub som heter Falconer Pub. Varje gång jag har gått förbi denna har jag fått extremt dåliga vibbar. Känns som ett hak nere på den absoluta nollpunkten. Jag har inte varit inne då utsidan i sig är så jävla äcklig och precis alla som sitter där ser ut som alkoholister, knarkare och småkriminella. Har jag fel? Är det någon som har koll på detta ställe?
Det är väl standard sunkhak, finns helt klart värre. Tunnelbanekrogar befolkas oftast av Alkisar och/eller folk som härstammar från den Afrikanska kontinenten.
Citera
2018-06-09, 21:16
  #5
Medlem
Cliffaks avatar
Någonstans var väl klientelet från Metropol tvungna att ta vägen när det la ner och närmast till hands var väl bara att gå en trappa upp.
Citera
2023-04-03, 19:11
  #6
Medlem
Det står "happy hour" framtill 19.00 alla dagar men när jag kom på plats, jag betalade extra pris medan andra svenskar betalar lite mindre(happy hour) och ägaren vill inte ge mig servicen eller bra bemötande som alla andra och jag kände mig diskriminering. Ägaren vet att jag är invadadrare och brys sig inte att och vill lura mig. Jävla ägaren han är själv invandrare från Turkiet/kurdisk.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback