Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-05-16, 09:56
  #1
Medlem
Tittade på COPS reloaded för några dagar sen.
Polisen blir larmad om en knivbeväpnad man, som vägrar lyssna och går runt på nån parkeringsplats och spelar apa med en kniv i handen.

Så säger apan till polisen "Dont bring a gun to a knife fight" när han har 5 guns riktade mot sig.

Det slutar med att killen blir gripen utan att någon vare sig blir skjuten eller knivad.

Fan de underbaraste jag hört.

Någon som såg samma avsnitt eller kanske vet vilket avsnitt det är? Skulle gärna vilja se det igen
Citera
2018-05-16, 10:03
  #2
Medlem
Mintafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ollebolle1g
Tittade på COPS reloaded för några dagar sen.
Polisen blir larmad om en knivbeväpnad man, som vägrar lyssna och går runt på nån parkeringsplats och spelar apa med en kniv i handen.

Så säger apan till polisen "Dont bring a gun to a knife fight" när han har 5 guns riktade mot sig.

Det slutar med att killen blir gripen utan att någon vare sig blir skjuten eller knivad.

Fan de underbaraste jag hört.

Någon som såg samma avsnitt eller kanske vet vilket avsnitt det är? Skulle gärna vilja se det igen

Haha, försökte hitta det men utan resultat tyvärr. Hade gärna velat se detta, låter som en skön kille. Röstar för lindrigt straff.
Citera
2018-05-16, 10:27
  #3
Medlem
Lacerdas avatar
Du skriver att han apar sig så jag antar att det rör sig om en neger? Jag minns att jag såg ett avsnitt av cops där en vit person bar kniv, han gick över en väg och lät sig gripas till slut. Han var hemlös och sa att han hade varit mma fighter tidigare.
Citera
2018-05-16, 10:32
  #4
Medlem
black_devils avatar
alltid kul när man får se en neger åka ner på marken i cops hahah
Citera
2018-05-16, 10:37
  #5
Medlem
Zer0Shits avatar
Kanske finns information om vilket avsnitt det var på tv.nu

z
Citera
2018-05-16, 10:57
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lacerda
Du skriver att han apar sig så jag antar att det rör sig om en neger? Jag minns att jag såg ett avsnitt av cops där en vit person bar kniv, han gick över en väg och lät sig gripas till slut. Han var hemlös och sa att han hade varit mma fighter tidigare.


Ja det är den. Hittar på youtube nån omklippt verision när man inte ser själva grejjen. Man söker typ på "correll gun knife"
Citera
2018-05-16, 11:07
  #7
Medlem
Lacerdas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ollebolle1g
Ja det är den. Hittar på youtube nån omklippt verision när man inte ser själva grejjen. Man söker typ på "correll gun knife"
https://www.youtube.com/watch?v=WU0S12g4DME det är klippet du menar? Ful som stryk är snubben, så man förstår att han vill bli skjuten.
Citera
2018-05-16, 11:32
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lacerda
https://www.youtube.com/watch?v=WU0S12g4DME det är klippet du menar? Ful som stryk är snubben, så man förstår att han vill bli skjuten.


Aa det är den där fule fan. Vill se hela utryckningen. Vill typ ha hans citat som sms signal
Citera
2018-05-16, 11:37
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lacerda
https://www.youtube.com/watch?v=WU0S12g4DME det är klippet du menar? Ful som stryk är snubben, så man förstår att han vill bli skjuten.
What a dummie. Om man vill ha death by cop måste man väl va lite mer aggressiv och vild än det där?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback