Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-05-16, 08:21
  #1
Avstängd
After his daughter goes missing, a widower begins uncovering the dark secrets of the people closest to him.

Någon som hunnit se denna ännu? Är den så otroligt bra som det sägs?
Citera
2018-05-16, 08:50
  #2
Medlem
rostigamazons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JalleKalleBalle
After his daughter goes missing, a widower begins uncovering the dark secrets of the people closest to him.

Någon som hunnit se denna ännu? Är den så otroligt bra som det sägs?

Jag har sett den, det var två delar tror jag, men det känns som den kommer fortsätta, så det kommer nog fler delar, jag tycker den var helt okej.
Citera
2018-05-16, 10:13
  #3
Avstängd
HMBPTOLEMAJOWs avatar
Jag kommer nog ge den en chans. Finns den redan på Netflix?
Citera
2018-05-16, 10:31
  #4
Medlem
rostigamazons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HMBPTOLEMAJOW
Jag kommer nog ge den en chans. Finns den redan på Netflix?

Den finns där, du kan se den nu.
Citera
2018-05-16, 11:06
  #5
Medlem
burialhexs avatar
Sett 2 första avsnitten, mycket lovande.

Någon som vet vilken dag i veckan de släpper avsnitten?
Citera
2018-05-16, 12:32
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av burialhex
Sett 2 första avsnitten, mycket lovande.

Någon som vet vilken dag i veckan de släpper avsnitten?
Torsdagar.
Citera
2018-05-16, 13:15
  #7
Medlem
Ej imponerad över de två första avsnitten. Dotter kidnappad, pappa som försöker ta reda på var hon är har gjorts förut...känns inte nytt och intressant. Men kommer fortsätta kolla några avsnitt till iaf
Citera
2018-05-16, 16:34
  #8
Medlem
Tycker den är hyfsad. Verkar dock vara litet komplicerade relationer härs och tvärs. Och, det känns litet konstigt med "Dexter" som the good guy.
Citera
2018-05-16, 20:41
  #9
Medlem
DragonOnWall8s avatar
Vet inte i Sverige, men i resten av världen var denna serie lanserad den 10 maj med 8 avsnitt.
Serie med överdriven Engelsk accent, kollade men tyckte den är värdelös, max en 3/10 från mig.
Citera
2018-05-17, 12:30
  #10
Avstängd
HMBPTOLEMAJOWs avatar
Jag kollade bägge de avsnitt som svenska Netflix har på sidan hittills. Måste säga att jag förväntade mig mer av "Dexter". Serien kändes lite(mycket) lökig, och inte ens Dexter kunde rädda upp detta.

Kommer möjligen ge serien ett avsnitt till innan jag ger upp helt.
Citera
2018-05-17, 13:08
  #11
Medlem
DragonOnWall8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HMBPTOLEMAJOW
Jag kollade bägge de avsnitt som svenska Netflix har på sidan hittills. Måste säga att jag förväntade mig mer av "Dexter". Serien kändes lite(mycket) lökig, och inte ens Dexter kunde rädda upp detta.

Kommer möjligen ge serien ett avsnitt till innan jag ger upp helt.
Tips.
Ge upp.
Citera
2018-05-17, 14:06
  #12
Medlem
santacls avatar
Hade inte varit fel att se Michael C. Hall i något stort snart igen. Såg att han hade en mindre roll i Game Night och insåg att han saknas sen Dexter tiden.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback