Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2018-08-27, 23:41
  #61
Moderator
Ruskigbusss avatar
Trådar sammanfogade. Rubrik ändrad.
OT raderat.

Obs - tråden är inte till för att diskutera Alternativ För Sverige, ge råd, stöd, kritisera eller annat.
Tråden handlar om relationen mellan YouTube och AfS i allmänhet, hur AfS filmer eventuellt blockeras i synnerhet.
Och ev skäl till det.

/Mod
Citera
2018-08-27, 23:45
  #62
Avstängd
53280s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lydan
Vadå, menar du att det finns något problem? Jag menar, Hanif Bali, där har du ett RIKTIGT hot mot demokratin. Han delade trots allt en meme. EN MEME! Och drack mjölk! MJÖLK!

AfS, ett politiskt parti som skrämmer etablissemanget, blir nedstängda från en av de största mediekanalerna, och en SD-politiker blev nyss beskjuten från en bil. Vad är det mot en meme? EN MEME! Näe, här står allt rätt till.

Vi får aldrig glömma hotet mot demokratin. Hanif Bali drack faktiskt mjölk! MJÖLK!

Det är hemskt att posera med ett civilt vapen som AR-15 , i USA är AR-15 som vilken Åsa Nisse Mauser som helst.
Citera
2018-08-28, 11:36
  #63
Medlem
lillapaddingtons avatar
Jag tror absolut på att sossarna är ansvariga. De har ju fått direktnummer till Google/youtube. Möjligtvis är det en robot som tyckte att AFS filmer stred emot deras villkor. Det är inte första gången isåfall deras robotar agerar fel, jag tycker att AFS ska kräva att få sina filmer återpublicerade samt blir ”vitlistade” så deras robotar inte gör samma misstag igen. Pinsamt av Youtube.
Citera
2018-08-31, 20:13
  #64
Medlem
Nycticoraxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nycticorax
Skulle gissa på att videorna är tillbaka innan morgondagens slut.

Hade fel i min gissning om tiden, men nu äntligen verkar torgmötesklippen vara tillbaka?
Citera
  • 5
  • 6

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback