Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-05-15, 23:18
  #313
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Patrik2108
Tror jag inte de gör. Det räcker med en rutinseger. Varför ödsla mer energiän nödvändigt?

Tycker faktiskt Ryssland är klar favorit på förhand, canada har inte sett bra ut så här långt.
2018-05-15, 23:18
  #314
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av redlineoffside
text

Citat:
Ursprungligen postat av Stefan4
text

Användaren skriver ju NSH-svenskar=Nashville.

Alla som följt NHL den här säsongen vet ju att t.ex. Rakell haft lekstuga i den ligan och är löjligt bra för tillfället.
2018-05-15, 23:19
  #315
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Patrik2108
Tjeckien slog ju dem också. Ser inget märkvärdigt i det.

Tjeckien har av någon anledning lätt för Ryssland.
Sverige brukar ha svårt mot Ryssland , starkt vända.
2018-05-15, 23:20
  #316
Medlem
Patrik2108s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pederN
Tycker faktiskt Ryssland är klar favorit på förhand, canada har inte sett bra ut så här långt.
Kanada är storfavoriter enligt bettingsidorna. Jag har inte sett Kanada alls och Ryssland har jag endast sett mot Sverigr.
2018-05-15, 23:24
  #317
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Patrik2108
Kanada är storfavoriter enligt bettingsidorna. Jag har inte sett Kanada alls och Ryssland har jag endast sett mot Sverigr.

Om canada är storfavorit måste ju Finland leka hem den här turneringen, körde ju över canada .
2018-05-15, 23:26
  #318
Medlem
Patrik2108s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pederN
Om canada är storfavorit måste ju Finland leka hem den här turneringen, körde ju över canada .
Jag tänker mer på om det vore läge att spela på matchen. Är det bjudpengar på Ryssland? Skall man lita på fb:s omdöme här?
2018-05-15, 23:28
  #319
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Imponerande att slå Ryssland. Tycker dock vi gör det rättvist till slut. Lettland är dock ingen lett motståndare.

Nej men det är Balt! Men allra bäst att vara Est, naturligtvis
2018-05-15, 23:31
  #320
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Patrik2108
Kanada är storfavoriter enligt bettingsidorna. Jag har inte sett Kanada alls och Ryssland har jag endast sett mot Sverigr.

Då kanske man borde lägga en slant på Sverige? Hyffsat lag, allt annat än guld nu gör mig förvånad.
2018-05-15, 23:36
  #321
Medlem
Dupeas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Patrik2108
Kanada är storfavoriter enligt bettingsidorna.

Jepp. Rent spontant lite märkligt att de ser Kanada som stora favoriter. Men med det laget Kanada har så är det med lite eftertanke inte så märkligt.

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback