2018-05-14, 21:08
Medlem
Dark_drivers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trullsaa
Nej du ska inte träffa henne eller prata med henne. Du som 31 år har inget gemensamt med någon som är 14 år. Du är för gammal!!
Tänk om hennes farsa eller andra i hennes familj får reda på vad som försiggår och du kommer åka på gängspö om inte mer.
Har jag sakt att jag vill det? jag har ju hela tiden försökt prata förstånd med denna unga donna efter att hon sa sin ålder
Citera
2018-05-14, 21:09
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Gör inget!!! Du vill inte sluta som honom: https://www.youtube.com/watch?v=_3b3KcRJJAM
Citera
2018-05-14, 21:10
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av impasto
Så jävla genomskinligt att du vill knulla henne och söker moraliskt stöd i denna tråd.

Ja det är "genomskinligt" att han vill knulla henne eftersom han erkänner det. De flesta 14-åringar har genomgått puberteten och är därför inte förpubertala, vilket innebär att helt vanliga män kan tända på dem, det är inget pedofilt med det. Sen kan man ha moraliska åsikter som gör att man väljer att inte utföra sexet ifråga, trots att man hade blivit kåt på det. Vad vill du ha sagt med det?

Skulle inte du också tända på att knulla nån som av utseendet att döma hade kunnat vara 14 år, förutsatt att personen uppfyllde dina preferenser beträffande kronologisk ålder och annat du må föredra? Säger du nej så hycklar du.
Citera
2018-05-14, 21:11
Medlem
elastikmandens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0gKolhydrater
Låter som någon vill sätta dit dig och hänga ut dig som peddo
Just det, risken finns! Blocka henne direkt.😱
Citera
2018-05-14, 21:16
Medlem
Du är vuxen hon är ett barn. Du får helt enkelt säga att det inte är lämpligt och dessutom olagligt. Sluta bara skriva?
Citera
2018-05-14, 21:22
Medlem
Enkelt. Var kompisar tills den dagen hon fyller femton. Sedan blir ni knullkompisar. Alla här inne skulle knulla en söt femtonåring om de kunde, de är bara avundsjuka på dig.
Citera
2018-05-14, 21:22
Medlem
Det är väl bara att vänta tills hon är 15 och köra. Ser inte problemet.
Ett halvår går fort.

Var massor av tjejer i grundskolan som hade killar som var på gymnasiet och hade körkort och bilar.
Det var inte så ovanligt. Det häftigt att ha stor och stark kille, och ju större och starkare desto bättre tydligen.
Senast redigerad av krakelibrankel 2018-05-14 kl. 21:27.
Citera
2018-05-14, 21:24
Medlem
pillowpops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dark_driver
Hej är medlem på en dejtingsida kom i kontakt med en tjej som jag tror är i 20 års åldern står så på hennes profil börjar skriva med denna tjej på Skype när vi skrivit ett tag frågar hon hur gammal jag är jag svarar 31 år då säger hon att hon bara är 14 år får ångest över att jag skrivit med ett barn men inte bara tal om det hon vill fortfarande träffa mig hon säger att hon gillar äldre killar och är hela tiden den drivande i skrivandet hon blir sur om man inte ger henne något svar hon är oftast online på natten hur ska jag göra blir inte av med henne sist skrev hon att hon ville ha sex med mig men jag sa att en kyss kan du få på sin höjd det blev hon inte helt nöjd med hon brukar skriva vad jag skulle vilja göra om vi ses och blir sur om man inte svarar börjar även funderar över om det verkligen är en tjej eller någon som jävlas bara hon har inte varit online i dag än vad ska jag göra är en snäll och omtänksam kille så vill ju inte såra henne

Skit i om du sårar henne, du har fel fokus. En 14-åring ska inte träffa en äldre man och kyssas med honom.

Sluta svara henne bara, det är inte svårare än så.
Citera
2018-05-14, 21:26
Medlem
Dark_drivers avatar
Jag trodde hon var 20 år fram till att vi skrivit någon timme då hon säger att hon är 14 år på bilden ser hon myndig ut
Citera
2018-05-14, 21:37
Medlem
Krusensnorres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knattefnatteblatte
Enkelt. Var kompisar tills den dagen hon fyller femton. Sedan blir ni knullkompisar. Alla här inne skulle knulla en söt femtonåring om de kunde, de är bara avundsjuka på dig.
Nej, de flesta här inne har nog vett nog att inte knulla barn.
Citera
2018-05-14, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av impasto
Så jävla genomskinligt att du vill knulla henne och söker moraliskt stöd i denna tråd.

Det är väl klart han gör, det gör väl fan alla även om man lägger band på sig själv.

Var enda gift man kan väll känna åtro mot unga tonårstjejer oavsett om de är under eller över 15 beroende på om de utvecklat bröst, kurvor och rumpa ännu eller inte.

Men, det finns en annan sak vad man BÖR göra.

Är man en gift man BÖR man inte knulla någon annan än sin fru. Det är moraliskt förkastligt.

Samma sak gäller naturligtvis äldre män med yngre kvinna, men så fort hon är över 15 så är det i alla fall inget olagligt. Innan dess skall man skita i det för det är inte värt alla problem som kan uppstå.
Citera
2018-05-14, 21:51
Medlem
Haleys avatar
Du får passa dig så det inte är någon utpressare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in