Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-05-14, 18:17
  #1
Medlem
söker en tatuerare runt Västerås hållet som tatuerar folk under 18, kan va halvt ghetto tatuering eller hobby tatuerare så länge dom får jobbet gjort
Citera
2018-05-14, 18:20
  #2
Medlem
vtcs avatar
Har din kompis som ska tatueras målsmans tillstånd eller ej?
Citera
2018-05-14, 18:22
  #3
Medlem
WitnessTheFitnesss avatar
Vad vill den tatuera och vad pröjsar den? Får man vara påtänd samtidigt? "Vissa" får bättre fokus då.
Citera
2018-05-14, 18:28
  #4
Medlem
1Nkzs avatar
Rekommenderas ej. Bättre att hittat en erfaren tatuerare och skaffa dig ett tillstånd från mamsen så de blir ett bra resultat.
Citera
2018-05-14, 19:25
  #5
Avstängd
Polemikas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Angmarxd
söker en tatuerare runt Västerås hållet som tatuerar folk under 18, kan va halvt ghetto tatuering eller hobby tatuerare så länge dom får jobbet gjort
Jag antar att du är under 18...
Köp en tatuernings maskin från kina, dem brukar vara extremt billiga och be en vän med stadig hand tatuera in en penis eller vafan du nu ska ha...
Citera
2018-05-14, 19:33
  #6
Medlem
obnoXIuzzs avatar
Vänta tills du(?) är 18.
Citera
2018-05-17, 19:52
  #7
Medlem
Får man fråga varför det är en sådan brådska? Om du är säker på att du kommer vilja ha tatueringen under lång tid framöver så är det ingen skada skedd om du väntar till du är myndig. Om du vill ha den nu för att du är orolig för att du kommer ångra dig annars så är det ingen idé att skaffa den i vilket fall som helst.
Citera
2019-09-14, 23:25
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Angmarxd
söker en tatuerare runt Västerås hållet som tatuerar folk under 18, kan va halvt ghetto tatuering eller hobby tatuerare så länge dom får jobbet gjort

Jadu..... Du fick ju ett förjävligt rövhål på axeln ijallafall, Grattis och God Jul
Citera
2019-09-15, 11:35
  #9
Medlem
Vänta några år istället!
Citera
2019-09-15, 13:48
  #10
Medlem
CMC-Urgayles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Angmarxd
söker en tatuerare runt Västerås hållet som tatuerar folk under 18, kan va halvt ghetto tatuering eller hobby tatuerare så länge dom får jobbet gjort

Jag kan göra det åt dig. Motivet bestämmer jag dock och det blir två stora bokstäver mitt i pannan: "WT"
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback